Jongen vraagt advies! :)

Ja inderdaad, een jongen hier :slightly_smiling_face:
Waar kan ik betere tips krijgen dan hier… wees origineel dacht ik :upside_down_face:

17 jaar, geen relaties gehad… genoeg leuke meisjes hoor, maar niet de goede.
Tot aan déze.
Ik kan hele verhalen gaan uitbreiden, dat wil ik ook best doen maar ik wil het kort en straight to the point houden. (poging tot)
Ik heb haar nummer.
We appen. Niet elke dag maar zeker 4x in de week. Waarover? School, werk, weekend, andere dingen…
Hoe goed ken ik haar: ze zit een klas lager, ik ken haar van school, van facebook, instagram… verder niet.
Wat is nou het probleem: Ik ben bang om het te verneuken.
Ik wil laten weten dat ik haar leuk vind. Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
Verder: ik moét een date. hoe pak ik dit aan… ik weet niet of zij mij wel zó leuk vindt!

Ben benieuwd of hier reacties komen. Als je meer info wilt vraag het :slightly_smiling_face:

Jammer dat ik net lees dat mijn topic waarschijnlijk op slot gaat because meidenforum… Het zou zo leuk zijn om jongens door meiden geholpen te laten worden en misschien ook wel andersom.

Dan zal ik snel reageren voordat je topic gesloten wordt. Probeer haar een beetje hints te geven over afspreken, van; “goh, er draait nu een hele vette film in de bios. Daar zou ik echt dolgraag naartoe willen!” Of je kunt het straight to the point zeggen; “Heb je zin om eens met mij af te spreken?”

^Daar zijn al andere fora voor waar jongens en meiden wel beiden terecht kunnen. Op Girlscene zijn jongens inderdaad niet toegestaan.