jongen voor 020 ik voor 010 wat nu?

Hoi allemaal ik hoop dat dit werkt,
Er is een jongen die ik leuk vind, m aar we hebben een speels conflict; hij is voor Ajax en ik ben voor Feyenoord. Nou
denk je waarschijnlijk boeien! Maar ik weet niet hoe ik mezelf bij hem op laat vallen. Ik wil meer bij hem in de buurt komen, maar ik weet niet hoe.
Please help me xxxx myrthe

dus?
Zolang dat een toekomstige ‘relatie’ niet in de weg zit wat maakt het uit?

PS ik zou je naam even veranderen als ik jou was, je bent heel makkelijk te vinden nu

Ook al zeg je dat je myrthe heet, haha.

Nou mijn moeder is voor Ajax en mijn vader voor PSV en die zijn ook nog steeds bij elkaar dus het is niet bepaald een probleem lijkt me. Dat je hier een topic voor opent…

Hoe oud ben je?

Alvast bedankt voor de tips :happy: weten jullie misschien ook tips hoe je meer opvalt bij een jonge? En ik ben 14

Ik snap’t niet. Wat heeft jullie voetbalvoorkeur te maken met je vraag hoe je op kunt vallen?

Ik be best wel fanatiek en hij weet dat dus gaat hij expres meet zijn arrogantie me uitdagen maar ik wil gewoon ook op een andere manier opvallen :wink:

Dat je niet boos bent als zijn club wint?

Haha lekker belangrijk dit. Er zijn meiden die niet samen met een jongen mogen zijn vanwege leeftijdsverschillen/geloofsovertuigingen. En dan kom jij aan met een verschil over voetbalclub…

Wat

ik moest hier even om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Trek speciaal voor hem een Ajax-shirt aan.

hahahahahahahahahaha
haha wat
oke
nou
plaag hem met voetbal
al kan het beter andersom want feijenoord verliest wat vaker :’)

Gelukkig zijn mijn vriend en ik voor dezelfde club anders had ik echt niet met hem samen kunnen zijn. Oke nee grapje.

Je hoeft toch niet per se op te vallen? Je kan ook eens een gesprekje beginnen en gezellig over iets anders kletsen.

Dankje simplegirl en orchidee als dat je dwars zit ga je toch naar een andere vraag het was alleen een vraag hoor x

Wat boeit het.