jongen - voetbalmatch

hey,
vorige week ben ik naar een voetbalwedstrijd gaan kijken en ik heb daar een super knappe jongen zien spelen! Dus wil ik hem nu graag beter leren kennen en daarom wil ik nog een keer gaan kijken. Maar ik wil eerst eens van op afstand ‘flirten’ , zodat hij mij een beetje opmerkt … of hebben jullie nog ideeen hoe dat ik een beetje zijn aandacht kan trekken… Er tegen beginnen praten durf ik zeker niet, want hij kent me niet en ben bang dat hij het te opdringerig zou vinden?

alvast bedankt !

Iets zegt me dat hij weinig aandacht voor je zal hebben als hij aan het voetballen is :wink:
Dus ik denk dat je enige kans is om hem eens even aan te spreken na de match. Zeg gewoon dat je hem goed vond spelen ofzo, dat hij talent heeft. Doet zijn ego zeker goed :grinning:

haha denk je dat ? ik durf dat echt niet!! volgens mij zou hij mij maar raar aankijken hoor ?
ik dacht eens lief lachen ofzo van op afstand en oogocontact proberen maken ? en ik denk niet dat de spelers altijd maar met spelen bezig zijn, soms kijken ze toch eens naar het publiek nee ? haha :stuck_out_tongue:

Nee, dat is net dat mensen denken dat zangers naar hun publiek kijken, maar dat is niet zo want dat zou hun uit hun concentratie halen.
Ik ben er zeker van dat hij dat niet raar zou vinden hoor, just go for it. Hij zal alleen maar blij zijn met een complimentje.

pff kga dat toch niet durven …
iemand anders nog tips, want ik vind hem echt zoo knap!

mee eens met wat brod zegt
misschien kijkt hij in de wedstrijd wel eens naar het publiek maar hij gaat dan echt niet oogcontact met mensen zoeken
gewoon zeggen dat hij goed gespeeld heeft, dat is echt niet opdringerig, vinden jongens alleen maar leuk!

maar een vriendin vn mij heeft juist hetzelfde gehad, en die jongen keek wel stiekem nr haar ( ze kunnen niet altijd blijven lopen, dus als hij ffkes aan het stappen was, keek hij naar haar) dus ik hoop datta ook bij mij gebeurt!

en wanneer moet ik dan zeggen dat hij goed heeft gespeeld ? ik ken niemand van zijn ploeg en als ik er plots naartoe ga, zou hij dat volgens mij raar vinden. (ik zou dat toch althans raar vinden moest er een onbekende naar mij toestappen ? )

Een jongen zal heel erg weinig aandacht aan jou geven als hij voetbalt.
Mijn vriend ziet nieteens dat ik de hele wedstijd naar hem ben het kijken. xD

haha :stuck_out_tongue: wat moet ik dan wel doen, als ik een beetje opval qua kledij enzo, moet hij mij toch een beetje opmerken ?? en dan kan ik eens lief glimlachen…

Zie je hem na die match nooit? Op café ofzo?

Haha, ik vraag me af wat je precies in hoofd hebt (:
Zie je hem soms naar je kijken?

boeiend als hij dat raar vindt misschien als je op hem afstapt! kans is idd kleiner dat jij uit de mensen aan de zijkant van het veld hem opviel dan andersom,
en als je hem gewoon een compliment geeft zal hij sowieso tof reageren, want dat doet iedereen wel bij iets positiefs eigenlijk :wink:

het is dan even eng als je op hem afstapt, maar complimentje geven alsof het je buurjongen is en het is al gemakkelijker! daarna gewoon iets simpels vragen of dat hij nog even wat gaat drinken in de kantine ofzo, of je vraagt of hij binnenkort nog eens moet spelen (dan kan hij zelf de conclusie trekken dat je dan wel weer (voor hem) zou willen komen kijken) :wink:
succes in ieder geval !

hmm nee geloof me, je kunt er zo opvallend uitzien als je wilt. Als sta je er bij wijze van spreken in je bikini dat zal hem niet opvallen…Hij zal alleen bezig zijn met de wedstrijd. Ik voetbal zelf ook, en ben ook totaaaal niet bezig met het publiek zelfs niet als ik weet dat de jongen die ik leuk vind daar tussen staat haha.

maar dan moet ik het veld op? als de match gdn is, dan gaan ze idd normaal gezien naar de kantine, maar ik heb daar eigenlijk ook niet echt iets te zoeken , dat is meestal alleen voor de spelers toch ?
en ik kweet dat het waarschijnlijk niet zoo erg lijkt om op hem af te stappen, maar dan denk ik altijd dat hij direct gaat weten dat ik hem leuk en knap vind…

pft sorry voor mijn gezaag, maar ik wil gewoon mijn kansen niet verknallen , eerste indruk moet goed zijn !!

neen, de vorige keer had ik hem pas op het einde opgemerkt, dus het was te laat voor oogcontact…
en ik dacht aan iets leuks en cute en bv haar mooi kammen enz haha :stuck_out_tongue: je snapt me wel , mijn positieve punten accentueren :grinning:

hm ja oke, maar als je naar de wedstrijd bent wezen kijken is het helemaal niet zo gek als je dan dorst hebt bijv en eventjes nog wat gaat drinken in de kantine voor je terug naar huis gaat, lijkt me :slightly_smiling_face:

en probeer je niet al te druk te maken over wat hij misschien over jou zal denken als je dit of dat doet, daar kom je namelijk pas achter als je ook echt wat onderneemt! als je er enkel over nadenkt en bij voorbaat denkt dat iets hem af zal schrikken of hij dat niet leuk zal vinden… dan kom je ook nergens.
alle begin is moeilijk, trust me: de gemiddelde jongen vind het alleen maar leuk als een meisje op hem af komt stappen :wink: beetje initiatief van jouw kant is eng, maar niet per se verkeerd of voor hem een afknapper hoor!!