ik was gister met koninginnendag in de stad en toen liepen mijn zusje, mijn vriendin en ik naar de bushalte om te kijken hoelaat de bus zou gaan.
achter ons liep een groepje met jongens die op zich best knap waren.
toen we bij de bushalte stonden gingen ze tegen ons praten van: wanneer gaat die en die bus.
we gaven en lachten om paar domme opmerkingen van de jongens.
mijn zusje vond ze eng en zei niets.
toen wou mijn vriendin verder lopen naar het busstation dus deden we dat.
de jongens liepen achter ons aan en een jongen die echt mega knap was begon tegen ons te praten.
ik was alleen beetje te schijterig echt een gesprek met ze te voeren ik gaf wel antwoord enzo maar verder niet.
toen we thuis waren besefde ik dat ik die jongen best leuk vond.
nu is mijn probleem ik weet helemaal niets van hem.
hoe kan ik hem terug vinden?
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken? x’)
Dat gaat niet zonder naam of whatever.
Pech dus.
Nooit. Nooit. Nooit. NOOIT.
:’) hoe wil je dat wij je helpen?
Kijk, als je hem nog eens ziet -ooit- dan moet je actie nemen dan betekent het wel écht iets als je hem 2x ziet. Nu? Forget it, je kan 'm echt niet vinden
^^Idd we weten niet eens in welke stad je was
Verder gaat het waarschijnlijk niet lukken… Veel mensen komen uit andere steden om koninginnedag te vieren.
ik weet alleen dat zijn vriend jordy heet en dat hij of een van zijn vriendin in sneek woont verder gewoon niets
ga terug naar dezelfde plek en wacht daar… als ie jou ook leuk vond komt ie vast wel terug! :’)
nee… die vind je niet meer terug, of echt per toeval
oh nou nu je het zegt!
ik denk dat ik m wel ken!
hij heet koos,
koos naamloos.
Zoek op hyves/facebook naar Jordy in Sneek ofzo en kijk dan bij vrienden. Voor de rest is het vrij hopeloos.
dat heb ik dus ook gehad op vakantie
ik ben nog nooit zo verlieft geweest echt KUT KUT KUT KUT
mennnn, als ik er over praaat moet ik gewoon janken WHAAAH
hahaha. (:
Dom.
Ik denk niet dat je hem nog terug gaat vinden, sorry.
als je op hyves gaat zoeken naar een jongen uit sneek die jordi heet dan kan je hem misschien vinden en dan moet je al zijn vrienden zoeken! (:
succes ermee!
dat heb ik dus al geprobeert en ik kan hem niet vinden
dus jammer maar helaas
dit gaat niets worden
WEL OOIT.
Als je hem écht wilt vinden, zoek je erop los. Vraag rond, ga desnoods naar de bushalte rond dezelfde tijd, maak er iets van. Ooit, als het ‘meant to be’ is, zal je hem weer tegenkomen. Het is alleen een kwestie van tijd, écht willen en een beetje geluk.
Plaats een oproep in de krant.
Plaats een oproep op internet.
Geen idee, haha
zoek op hyves jordy uit sneek ofzo, meer kan je niet doen haha
Als je hem ooit nog tegenkomt zal dat puur toeval zijn. En onderneem dan alsjeblieft wel actie.
Maar tot die tijd zou ik me er niet al te druk over maken: er zijn nog genoeg andere leuke jongens op de wereld.