Jongen via Tinder leren kennen

Hoi meiden,

Ik heb onlangs een account op Tinder aangemaakt. Na een relatie die helaas uitging vond ik dat ik weer opnieuw moest gaan daten. Nu heb ik dus een leuke jongen ontmoet. In noem hem even E. Vrijdag was onze eerste date en toen hadden we sushi bij hem thuis gegeten en we hadden met zijn hond in het bos gewandeld. Ik heb zijn ouders ook al ontmoet.
De date was ook echt heel leuk. Hij maakte steeds grapjes en flirte met mij. Ik begin hem dus echt een beetje leuk te vinden. Nog steeds praten we wel veel op whatsapp. Als het goed is gaan we donderdag weer afspreken.
Nu is het probleem dat ik zie dat hij vaak online is op Tinder. Door mijn vorige relatie heb ik moeite om iemand weer te vertrouwen, en dat vind ik nu gewoon lastig. Ik ben bang dat ik niet de enige voor hem ben.

Ik hoop daarom graag advies te krijgen van jullie wat jullie met deze situatie zouden doen.

Melany

Heey,
Ik snap je onzekerheid.
Maar ik zou me niet al teveel zorgen proberen te maken
Jullie hebben pas 1 date gehad, misschien is hij nog een beetje onzeker en houdt ie zijn opties nog open
De meesten verwijderen hun datings profiel niet na 1 date
Als je dit na 3 dates nog merkt, dan zou ik ernaar vragen
Succes!

Communication is the key!
+ wat @Stella zegt, jullie hebben pas 1 date gehad, jullie hebben nog geen relatie

Hey! Super irritant aan Tinder. Ik heb wel eens een 3e leuke date gehad en toen vertelde hij dood leuk dat hij ook een date had met een andere meid. echt zo van ’ we zijn nog niet exclusief toch’. En toen dacht ik: tjah, hoe werkt dat eigenlijk op Tinder. Maar ik zou op je tweede date als het leuk was en sowieso voordat je zoent of verder gaat wel vragen aan hem of hij op tinder blijft zitten en hoe hij dat ziet?