Jongen via hyves

Een jongen begon een maand gelden ofzo tegen me te praten op hyves en zo zijn we verder gaan praten op msn het ging allemaal heel goed enzo. Hij wilde afpspreken enzo en dat hebben we gedaan maar het was maar voor 10min want ik moest weer gaan.
hij zegt nu: we zijn elkaars typen niet
maaaaar nu denk ik op msn vond hij me leuk webcam ook?
nu denk ik dat ik misschien een beetje raar heb gedaan omdat ik een beetje zenuwachtig was ik wist niks om te zeggen… en zonder dat ik er erg in had misschien wel raar gekeken heb … ik kan het niet goed uitleggen
wat kan ik tegen hem zeggen? ik kan dat denk ik niet zeggen ofwel: deed ik raar
haha is ook zo stom…

Ik vind het van hem een beetje raar dat hij na je 10 minuten gezien te hebben meteen zegt dat hij je type niet is… Hij moet wel kunnen begrijpen dat de eerste x afspreken altijd wat onwennig is.
Ik zou er persoonlijk niet veel moeite in steken :slightly_smiling_face:

100% mee eens.

Ik ook wel.

ja okee idd je hebt wel gelijk… maar toch trek ik het me aan … ik dacht nou juist laat ik gewoon praten en niet verlegen zijn haha en is het weer niet goed… maarja ik wist me niet goed een houding te geven maarja hijzei: er moet een gevoel zijn meteen enanders ben je elkaars typen niet?

zeg gewoon dat je het nog een keer wil proberen, maar dan iets langer. en dat jullie daarna wel verder kijken?

Een indruk van 10 minuten is geen goede indruk,
Dus hoe hij dat dan al weet ik zou het niet weten!
Leg hem uit dat je gewoon nog een keertje wilt afspreken,
Maar het is ook niet slim om een indruk te hebben van hoe iemand op msn praat of hoe iemand er op de webcam uitziet.

Nou, sommige mensen worden pas na jaren op elkaar verliefd. 10 minuten kan dat echt niet uit maken, het is gewoon niet liefde op het eerste gezicht.
Maar kende je deze jongen al of was hij compleet nieuw? Want je kunt toch niet zomaar met iemand praten via hyves? of wel…?

hij stuurde een prive bericht en zo gingen we praten

idem.