jongen vertrouwt me niet

ik heb een jongen al 2 keer laten gaan voor een ander, heeeeel dom van me, ik weet het geen haatberichten aub. Laatst was ik met hem en we hadden het heel leuk, hadden weer gezoend en we hadden weer die klik die we eerst ook hadden. Op een avond zei ik hey en vertelde die me doodleuk dat hij bang was dat ik het weer zal doen, DUS NIET?!?!?! Maar goed, de avond ervoor belde hij me nog en vroeg hoe het met me ging en toen ik aan hem vroeg hoe het ging zei hij ja goed wilde alleen je stem ff horen doei. Het was echt schattig, vind hem echt leuk maarja, whatttt can I do???

Niet zo gek dat hij je niet vertrouwt. Als je er zeker van ben dat je echt voor hem wilt gaan moet je dat laten zien. Doe je best voor hem

^ Dat.

Nu heeft hij het level van vertrouwen in je dat jij hem laten zien hebt dat hij kan hebben. (Wat zo te lezen vrij bagger is.) Als je wilt dat hij je meer vertrouwt, moet je hem laten zien dat dat kan.

Bewijzen dat jij zijn vertrouwen verdiend! Dat is de enige optie en vertrouwen krijg je niet zomaar. Als je echt 100% voor hem wilt gaan moet je hem dat laten zien en hopen dat dat vertrouwen vanuit hem stukje bij beetje gaat groeien…

Vertrouwen moet groeien, dus laat hem zien dat je dat ook echt niet meer doet. Het zal misschien een poosje duren voordat hij je weer 100% vertrouwd, maar als je hem echt leuk vindt is dat de moeite waard.

Ik vraag me af hoe leuk je hem werkelijk vindt als je hem constant laat gaan voor een ander.

Ja, als je hem een paar keer laat vallen vind ik het niet meer dan normaal dat hij denkt dat dat nog wel een zal gebeuren. Dus vol er voor gaan en hem laten zien dat je hem echt leuk vindt, zodat hij doorheeft dat je het meent.
Wil je dat niet doen, kap het dan nu af, want hij verdient het niet dit voor 3e keer mee te maken.

In snap hem wel.

Je kan je best doen, maar het zou niet raar zijn als hij het niet wil proberen.

Ik vind het best logisch dat hij je niet meer vertrouwd… Als je hem 1 keer had laten zitten oke, maar het is al 2 keer gebeurd…
Je kunt natuurlijk altijd proberen zijn vertrouwen terug te winnen door gewoon echt te laten zien dat je alleen voor hem wilt gaan

Ja, dit dacht ik ook. En dat hij jou wel heel leuk moet vinden als hij elke keer weer terug komt.