jongen vertellen

Op een avond waar ik iets te veel had gedronken heb ik díe jongen verteld dat ik hem wel zie zitten… het enige probleem is dat hij dat er niet uit kon opmaken wegens mijn typkunsten met alcohol…
Nu hebben we er zeg maar een soort spelletje van gemaakt dat ik tips moet geven zodat hij erachter komt… want hij wilt het heeel graag weten.
nu wil ik het subtiel brengen en niet te moeilijk maken…
Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? : )
haha alvast bedankt.

Gewoon zeggen je hebt niks te verliezen :wink:

Ja ik heb een vriendschap te verliezen… ben bang dat als het niet wederzijds is de vriendschap kapot zal gaan…

Dan moet je zelf kiezen
→ of je kiest dat je hem gewoon als vriend houd.
→ of je zet het je vriendschap met hem op het spel.

Veel suc6 :wink:

Je kan toch nog een x zeggen dat je hem wel ziet zitten?

Als het echt een goede vriend is waar je veel aan hebt, zal ik geen relatie beginnen. 9 van de 10 keer gaat het fout.
Het is echt een risico… En als je die wilt nemen, moet je dat doen. Er is ook nog kans dat het wel goed uitpakt. :grinning:

nieuwsgierig: wat had je precies getypt? :" )

ja gwn zeggen want dan weet hij waar ie an toe is en dat vind ie denk ik juist fijn!!!

ik had getypt; wuik vodhind je qweukxfb

Dus dat is echt mega rare taal. Maar hij heeft eruit opgemaakt dat het eerste ik vind je was…

Ik denk dat hij dan stiekem al wel weet wat er staat, misschien wilt hij bevestiging.

jaa dat!!

Nou, dan heeft hij je sowieso al door, want als hij ‘ik vind je’ kan raden, is dat laatste woord ook niet zo moeilijk, hij wilt alleen afwachten hoe jij het gaat brengen. Ik zou hem maar gewoon zeggen dat je hem leuk vind. Je had trouwens aardig wat alcohol op :’)?

Ja ik verwacht ook wel dat hij weet wat er staat…
Maar ik ben best wel bang voor wat hij erop gaat zeggen…
Dus daarom het liefste in een soort hint haha.
Dus iemand ideeën? $

Vragen wat hij denkt dat er staat.
Als ie zegt geen idee, zou ik zeggen dat ik zelf ook geen idee heb.
En dan meestal weten ze dan opeens wel wat er stond :wink:

Ja goed idee!

Vragen wat hij denkt dat er staat, zou hij het niet weten zou je kunnen zeggen : meer dan alleen lief.

Ja ik had aardig wat op, niet heel erg iets om trots opte zijn ofzo haha.

maar hij weet ook dat als ik drank op heb ik altijd de waarheid spreek…
En toen heb ik ook nog tegen hem gezegd; voortaan als ik uitga neem ik me mobiel niet meer mee dan sms ik je tneminste niet meer van deze dingen
En toen heeft hij erop gezegd dat ik dat juist wel moet doen want dat vond hij wel grappig en gezellig

@amanddaa die is best goed ! haha :slightly_smiling_face:

Nou laat weten wat je hebt gestuurd (of hoe je het ook gaat brengen) en hoe hij erop reageert! ^^

Ik denk dat ik hem gewoon alleen de woorden meer dan aardig stuur via de email of sms of tja hoe zal ik het doen?. En dan kijk ik of hij erop reageert… Ik weet alleen niet zeker of hij z’n email altijd leest haha :slightly_smiling_face:
en als hij ernaar vraagt wat ik bedoel zeg ik wel dat dat de laatste hint was.