Jongen versieren via msn

Ik vind een jongen leuk en praat veel met hem op msn ik wil hem versieren zodat hij zelf vraagt of ik een keer wil afspreken. Ik geef hem wel eens complimentjes enzo, maar wat kan ik nog meer doen of zeggen om hem gek te laten worden op me?
xxxxxx Alvast Bedankt

1 topic is genoeg!

jij kan toch ook vragen voor af te spreken?

Jaa sorry ik had dieandere verkeerd geplaatst eigelyk, en weet neit hoe ik deze met verwijderen:S

Persoonlijk word ik hier helemaal gestoord van.
Elk meisje gaat berichtjes posten over hoe haar mooiboy haar mee uit kan vragen. Alsof alle jongens dat zomaar even doen !
Ooit bij nagedacht dat een jongen misschien net zo’n schijterd kan zijn als jij? Misschien post hij nu op een of ander jongensforum precies dezelfde topic over hoe hij zich moet gedragen zodat jij m mee uit vraagt…
En zo kom je dus geen stap verder.
Dus wacht gewoon niet af. Ga je niet anders gedragen zodat hij je vraagt, maar doe t lekker zelf :grinning:

WORD.
Soms denk ik echt dat sommige mensen hier gewoon geen hersens meer hebben ofzo. Of niet weten hoe ze werken.
Net of er een paar magische woorden bestaan waardoor een jongen je ineens uit gaat vragen.

Waarom via msn
heb je dan ook een internet date ofzo -.- sms / bel / in real life is veel beter.