Jongen versieren via msn

Ik vind een jongen leuk en wil hem versieren zodat hij zelf vraagt of ik een keer wil afspreken ofzz, Ik geef hem wel eens complimetjes enzo maar wat kan ik nog meer doen of zeggen om hem gek te laten worden op me?
xxxxx Alvast Bedanktt (K)

Niet veel, ik denk dat dat via msn niet echt overkomt haha. Misschien kan je m een keer zn nummer vragen en gaan smsen?

En wat moet ik dan smsen?

Mij is het wel een keer gelukt een jongen te versieren op msn maar vraag me niet hoe ik het heb gedaan :’) Maar ik zou de versierpogingen toch in real life maar gaan doen

Maar ik heb een probleempje, ik schaam me om te zeggen tegen me ouders ‘’ ik heb met een jongen afgesproken en ga der nu naar toe’’ of ‘‘mam pap ik heb met een jongen hij heet …’’ Dat is het enigste probleem anders had ik allang afgesproken met hem!

1 topic is genoeg hoor :’)

En waarom bij spelletjes…

Verkeerd gepost:S en weet niet hoe ik die andere moet verwijderen

On topic?

Je kan toch gewoon zeggen mam/pap ik ben weg, ga naar een vriendin. Doe ik zo vaak. En geen idee hoe je een jongen versierd via msn…

Zeg gewoon
Ik ga met ‘naam’ afspreken
of als je ergens heen gaat
Ik ga met ‘naam’ naar blabla
en als ze vragen wie het is zeg je: Een vriend. en als je dat erg vindt zeg je dat ie in je klas zit of op school als dat niet is

Wees gewoon eerlijk tegen je ouders, leugens komen altijd wel uit.
Zoiets moet echt wel kunnen, je blijft niet altijd je ouders’ kleine meisje…

euhm, zorg eerst dat je een date met hem krijgt en maak je dan zorgen over je ouders ofzo?

Okay, en iemand tips wat we kunnen gaan doen?

Er is hier een heel groot topic over. Msn flirt heet het dacht ik.

Mss gewoon een xtje afspreken?!