Jongen verliefd? Op whatsapp niks?

Hey Meiden,
Ik zit al een tijdje met dit probleem. Op mn werk ben ik verliefd geworden op een jongen. We hebben het samen super gezellig en ook hij had een tijd geleden aan gegeven dat ie me leuk vind. Nu zit daar alweer een maand tussen en begin ik me af te vragen hoelang het duurt voordat we iets met elkaar krijgen en of ie me nog wel wilt hebben. Hij heeft namelijk al een lange relatie achter de rug en heeft daarna geen relaties meer gehad. Ook is ie 7 jaar ouder dan mij wat voor hem misschien toch wel een punt is, maar voor mij niet. Ik. Nu zijn er meerdere dingen waardoor ik in de war wordt gebracht. Aan de ene kant laat ie aan alle kanten zien dat ie me wilt hebben op werk alleen op whatsapp doet ie raar. Zo wilde hij een keer wat met me doen alleen we hebben beide een druk schema dus op de laatste dag hebben we het toch moeten cancelen. Nu heb ik gevraagt via whatsapp of ie nog een keer wat wilde doen, hij reageerde met ja doen we en toen ik vroeg wanneer hij kon… Toen heeft ie niet meer geantwoord :pensive:. Terwijl gisteren hij weer helemaal liet blijken dat ie me wilde. Dus waarom reageert ie niet??? Misschien dat ie het bericht heeft weggegooid… Maar het maakt me onwijs onzeker… Daarnaast mogen we op werk ook geen relatie hebben dus alles moet privé blijven…misschien heeft ie het daarom weggegooid… Help me meiden! Wat moet ik doen om dit te laten slagen? En vindt ie me eigen wel leuk aangezien hij niet reageert? Op werk loopt ie namelijk wel steeds in mijn buurt, kijkt ie continu naar mij, hebben we onwijs gezellig met elkaar, en probeert ie me aan te raken, en te knuffelen, en heb een bijnaam.

Hoop heel erg dat jullie me kunnen helpen!

Whatsapp is niet alles hé. Sommige mensen hebben daar helemaal niks mee. I.p.v. dat je hem gewoon een keer opbelt ofzo :"). Heb je ook meteen antwoord.

Whatsapp vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk in deze situaties. zoals al gezegd is bel hem eens op. op deze manier kan je ook gelijk duidelijkheid vragen.

succes

Vergeet dat hele chatten en probeer hem in real life aan te spreken, desnoods via de telefoon.

Het probleem is alleen dat ie geen antwoord geeft via whatsapp op de vraag wanneer zullen we afspreken?. Hij heeft die vraag na drie dagen nog niet beantwoord maar wel gelezen. Daarnaast heb ik hem wel in die drie dagen op werk gezien waar die alles liet blijken dat ie me wilde hebben

Vraag het hem dan persoonlijk in plaats van op whatsapp.

een tip, kijk eens in het topic: jongens en whatsapp, daar merk je wel dat meiden meer gehecht zijn aan whatsapp dan jongens en je het dus beter in RL kan vragen.

ben jij mij ? Dit is echt precies de situatie die ik ook heb hahah echt heel raar.
Maar wat iedereen eigenlijk al zegt jongens en what’s app zijn gewoon anders. Het kan best dat die het verwijderd had voor werk ofzo en daarna is vergeten te reageren. Ik zou me niet te veel zorgen maken en ik denk wel dat hij je ech tleuk vind