Jongen vergeten

Titel zegt het al.
Hoe kun je nu echt goed een jongen vergeten?
Tips?

Leuke dingen doen, niet meer aan hem denken en met de tijd gaat dat gevoel weg.

dit is een heel handig topic voor mij, aangezien ik al meer dan een jaar aan alleen dezelfde jongen kan denken…
dus sorry, kan geen advies geven. :frowning_face:

Wist ik het maar.

ligt aan de persoon
de een duikt meteen bovenop een ander
de ander gaat de kroeg in en feest (dat ben ik ;P)
de ander jankt zich kapot
de ander gaat leuke dingen doen met vriend(inn)en

ik denk bij mezelf dat ik die jongen maar beter nooit meer kan zien.
dan ga ik hem vast wel vergeten.
maar het geeft me een rotgevoel om dat te bedenken, en nu zie ik hem ook op msn en hyves en verwijderen wil ik ook niet. <.>

maar het zou een tip kunnen zijn:
de jongen niet meer zien.

een andere jongen tegenkomen :p.

dingen doen met vriendinnen, dat werkt het beste voor mij :'3

Ik heb er nu op het moment ook heel veel moeite mee. Vooral omdat je er op msn/hyves ook mee wordt geconfronteerd. Het was makkelijker toen hij een week weg was en dus ook niet op msn kwam. Wat ik nu doe is gewoon niet meer op msn kijken of hij online is. Je kan hem ook nog verwijderen, maar dat wil ik zelf niet.
Je kan uitgaan verder, gezellig dingen met vriendinnen doen. Sporten werkt ook voor sommigen. Soms werkt gewoon heel veel huilen ook of verliefd worden op een ander. Al is dat niet zo makkelijk.

Voor de rest kan alleen tijd soms nog helpen.

Andere dingen doen voor afleiding, en zorgen dat je hem niet meer spreekt/tegenkomt enzo… ook al is het maar op hyves!

ik zou alles gaan verwijderen wat met hem te maken heeft…
om te beginnen met zijn nummer te wissen, msn en hyves…
want als je hem op hyves hebt, zie je krabbels van hem dalijk zit hij met een andere chickie te flowen is ook pijnlijk om te zien:(
en op msn ga je hele tijd letten in je contactpersonenlijst of hy online is… je maakt jezelf alleen maar gekker en dalijk ga je weer dingen doen die je eigenlijk niet had moeten doen
iig het heeft voor mij gewerkt kben sneller over hem heen gekomen dan ik dacht:) maar tog zal ik altijd wel een zwak voor hem krijgen als ik hem tegenkom.
en sowieso veel chillen met je vriendinnen!! er zijn altyd nieuwe visjes in de zee wie weet kom je er snel weer 1 tegen!hihi