Jongen van werk.

Nou ik begin dus denk een jongen van mijn werk (supermarkt) een beetje leuk te vinden. Eerst werkte ik bij hem op de afdeling maar toen ik 16 ben geworden ging ik naar de kassa. Nu zie ik hem dus bijna alleen zaterdag en soms dinsdag maar ik heb dus geen idee hoe ik in contact kan komen. We hebben wel oogcontact enzo en toen ik moest vragen hoeveel een pak koekjes was werd hij rood (super schattig =] ) Ook kwam hij zaterdag aan mij kassa zijn lunch betalen (terwijl mijn kassa één van de drukste was). Ik heb zijn hyves al gevonden en weet ook al waar die woont, zijn moeder kwam bij mij aan de kassa en we hebben personeels korting passen en daar stond dus zijn naam + adres op!) Op zijn hyves kwam ik erachter dat hij voetbalt bij de voetbalclub 2 minuten van mij vandaan en dat hij dus op maandag en vrijdag traint… Maar hoe krijg ik contact met hem? We hebben niet te gelijk pauze :frowning_face: en hem nou op hyves toe te voegen terwijl ik zijn achternaam nog niet “weet” vind ik dat een beetje stalkerig. :’) Iemand ervaring?

Spreek hem wat vaker aan? Verzin desnoods nog meer ‘koekjes’-acties x]

op hyves toevoegen kan best! ik bedoel, je bent z’n collega. dan moet dat kunnen?
verder heb ik er geen verstand van. laat alles maar gewoon komen toch? :slightly_smiling_face:

Ja naja het was meer omdat er geen scanner op zat en hij dus moest gaan kijken wat de prijs was. haha! =p

je kan hem toch wel op hyves toevoegen?
als je wederzijdse vrienden hebt (van het werk ofzo) kan je toch zeggen dat je hem daardoor ‘toevallig’ tegenkwam?
en ik zou hem ook vaker proberen aan te spreken.

ik ken m’n huidige vriendje ook van de supermarkt, ik heb maar één maand bij hem in het filiaal gewerkt… ik had 'm gewoon toegevoegd op hyves (had z’n achternaam op de lijst met werkuren opgezocht) en hij voegde me toen toe op msn… hij kon mijn directheid van toevoegen wel waarderen haha, al helemaal toen ik hem vertelde wat voor moeite ik er voor had gedaan… nu alweer een jaartje samen

vind ik ook :wink:

en ga gewoon wat vaker met hem praten na het werk ofzo.

Good luck!

Vraag z’n msn ofzo

“Pietje kassa 5 alsjeblieft”
keer op keer op keer
En natuurlijk toevoegen op hyves

‘kassa 4, kan je me even je nummer geven? Ik vind je een lekker ding.’

hahaha, echt!

Hahaha geweldig.
Hij zit helaas niet achter de kassa maar hij is vakkenvuller :’)

wie kan me helpen:$??
ik heb al 8 maanden een lieve vriend ik houd veel van hem en ben gewend aan hem en wil hem niet dpijn doen hij is perfect met hoe hij in relatie is zorgzaam hij brengt me overal heen en zijn familie mag mij alleen laatste maand als ik bij hem ben voel ik niet de kriebels die ik zou moeten voelen als ik bij hem ben of hem zoenen er mist iets ik weet niet wat een bepaalde klik ook van lachen enzo
en net laatste maand heb ik ook iemand anders ontmoet op me werk direct sprong de vonk over we kennen elkaar net maar het lijkt alsof we elkaar jaren kennen…als ik bij hem ben voel ik juist de kriebels wat ik voor hem voel en hij voelt ook veel voor mij en vindt het fijn,ik dacht eerst hij is playertje maar hij zegt zef ook dat hij veranderd is omdat hij al 22 is en niemand weet hoe hij echt is hij had relatie van 2.5 + 10 maanden gehad hij had al paar teksten naar me gestuurd of smsje of lief op msn …bijv bepaalde zinnen in zijn naam of een hartje of hij wees een meisje af omdat hij mij al leuk vond hij liet al foto zien aan zijn familie en hij doet van die kleine dingen bijv stiekem naa me kijken of lang bij me blijven praten of naar iets toegaan waar ik was…is he real and ik weet niet wie ik moet kise

@sexySabrina, het kan ook gewenningzijn toch? Jullie zijn best lang bij elkaar en op een gegeven moment heb je gewoon minder snel kriebels!
Misschien gewoon even een paar leuke dingen doen met je vriendje?!

Hé?
nou hebben we ineens 2 problemen? :confused:
@SexySabrina ga naar het ‘‘lucht je hart topic’’

Aan de ts voeg hem idd toe
wat heb je nou te verliezen?