jongen van werk

Hee iedereen,
Nou de situatie is als volgd. Ik werk in de supermarkt achter de kassa. Nu moeten wij 'savonds soms de mensen in de winkel mee helpen, en er werkt dus een hele leuke jongen in de winkel. Ik heb nu een aantal keer met hem gesproken en we kunnen het goed met elkaar vinden. Nou zou ik dus eigenlijk wel beter met hem in contact willen komen, maar ik weet niet zo goed hoe. Ik zie hem eigenlijk alleen op werk (wel nog een keer gesproken toen ik hem tegenkwam in de sportschool), en ik durf dus niet op mijn werk aan hem te vragen of die misschien een keertje iets wil drinken of iets dergelijks. Ook ben ik een beetje bang raar over te komen als ik opeens naar zijn nummer ga vragen. Nu heb ik hem al geprobeerd op te zoeken op instagram en facebook zodat ik hem gewoon een ‘luchtig’ berichtje kon sturen, maar ik kan hem niet vinden.
Hebben jullie toevallig ideeen hoe ik dit aan kan pakken, want ik kom er niet helemaal uit :flushed:
Ik ben trouwens 17 jaar

alvast bedankt!

kun je hem niet toevoegen op snapchat ? als je op het werk bent en je klikt op mensen uit de buurt toevoegen dan moet je hem toch zo kunnen vinden. En heb je geen groepsapp van t werk waar hij in zit ? dan heb je zn nummer automatisch. Anders kun je het ook aan een andere collega vragen, die hem wat beter kent en wel zijn nummer/insta heeft.

Kan je niet zorgen dat je tegelijk met hem pauze hebt? en zorg dat je veel samen met hem kan werken en heb het dan eens over wat meer persoonlijke dingen dan alleen over het werk. Ook zeg je dat je hem in de sportschool tegen bent gekomen. Waarom vraag je niet wanneer die daarheen gaat en dan zeg je zou ik mee gaan ik moet ook nog sporten.

Ah dat van snapchat had ik nog helemaal niet overnagedacht! Dat is best slim, ik doe vrij weinig met snapchat maar ga op die manier wel even kijken of ik hem zo kan toevoegen. Dankje :slightly_smiling_face:. Wij hebben met werk een groepsapp van kassa, en hij werkt op een andere afdeling dus hij zit daar niet in.

We hebben helaas niet heel veel invloed op wanneer we pauze hebben. Het ligt er een beetje aan wanneer het wat rustiger in de winkel is. Ik werk wel regelmatig op avonden met hem, maar aangezien hij op een andere afdeling werkt werken we dan niet echt samen en word het lastig om een gesprek te beginnen. Dat met sporten zou ik inderdaad wel kunnen vragen! dankjewel

Zijn jullie ook nooit tegelijk klaar met werken dan 's avonds?
En ik weet niet of je je mobiel bij je mag hebben tijdens het werk, maar anders zou je bijvoorbeeld een keer een foto met hem kunnen maken op snapchat, gewoon alsof je naar een vriendin stuurt dat je aan het werk bent, en dan vraag je; heb jij ook snap? Dan stuur ik hem ook naar jou!
Dat is eigenlijk ook de enige manier hoe ik mensen toevoeg op snap. En dan zou je op snap foto’s kunnen sturen en een keer reageren op wat hij stuurt, om zo een gesprekje te beginnen. En op een gegeven moment zeg je heel casual; “ik vergeet op snapchat altijd wat ik gestuurd heb (werkt overigens niet als hij de berichtjes opslaat want dan blijven ze bij jou ook staan). Geef anders je nummer even, dat praat wat makkelijker.” Snapchat is namelijk oprecht irritant om te praten, dus dat zal hij geen gekke reden vinden.