Jongen van vakantie

Hallo meiden,

ik ben afgelopen herfstvakantie op vakantie naar Turkije geweest. Hier heb ik tijdens een jeepsafarie een erg leuke jongen ontmoet. We hebben een praatje gemaakt over het slechte weer en dat was het. Omdat ik te verlegen was heb ik niet gevraagd wat zijn achternaam is en waar hij vandaan komt, wel gewoon uit Nederland. Achteraf dus enorme spijt van gehad. Omdat hij ook wel interesse toonde naar mij toe. Nu wil ik dus vragen aan jullie of jullie deze jongen kennen. Ik heb trouwens een nieuw account gemaakt voor dit vandaar het lage berichtaantal.
De jongen heet Dennis, leeftijd denk ik tussen 17 en 19. is schat ik tussen de 1.70 en 1.80 m. (ik ben heel slecht in schatten hihi) Bruin haar, zijkant iets korter als op de kruin. Hij was volgens mij op vakantie met zijn zusje (blond haar) en zijn ouders. Ergens in de beurt van Side.

Als je deze jongen misschien kent stuur me dan alstublieft een prive note. (zijn naam hoeft hier niet openbaar op girlscene)
:slightly_smiling_face:

Upje

^Na 12min je topic uppen lijkt me niet helemaal nodig.

Maar weet je misschien iets meer van hem? Waar komt hij vandaan? België/Nederland? Welke stad/provincie?

hohoho… mensen reageren heus wel. Alleen misschien niet binnen de 5 minuten!

Ik heb m niet btw.

Sorry, was niet mn bedoeling :cold_sweat:
Hij komt uit Nederland, en ik denk ergens in het midden, hij heeft niet echt een overduidelijk accent ofzo (bijv. limburgs of fries)

Up

Volgens mij ken ik hem note mij even, ik ken een Dennis en die is ook in Turkije geweest en had ook slecht weer

Beetje jammer dat ze loopt te uppen maar dan als volgt niet reageert terwijl ik toch wel een vermoeden heb dat ik hem ken omdat je beschrijving bijna precies klopt met mijn gedachte.

Sorry dat ik niet gelijk reageerde, ik was druk bezig met mn opdrachten voor stage nadat ik voor het laatst had gereageerd:)

Success

Ennnn, is 'ie het? ^^

Nee helaas niet

^ Jammer!

Jammer dat je je “lover” niet gevonden hebt, maar misschien een tip voor de volgende keer? Ik zelf heb ook heel vaak spijt gehad. Maar ik ben toen zomaar op een leuke jongen afgestapt met resultaat! Ik kreeg zn nummer en nu is het bijna mijn vriendje! :upside_down_face: Dus de volgende keer gewoon niet nadenken en gelijk toeslaan! succes.

De volgende keer ga ik dat ook zeker doen! En wat leuk dat het nu bijna je vriendje is!!