Jongen van tinder/kamp

Hee meiden,

Ik zit met een soort probleem. Één week geleden heb ik tinder gedownload en ik kwam een jongen, P., tegen. We hebben heel veel dezelfde vrienden. Ik heb wat met hem gepraat en het was heel leuk en hij was heel erg aardig. Blijkbaar doen wij hetzelfde kamp en komen wij volgende zomer bij elkaar in hetzelfde kamp. Heel erg leuk allemaal, maar toen ik hem vroeg of hij whatsapp had zei die nee. (ik had eens op zijn facebook gekeken en daar stond: Nieuw nummer stuur even op whatsapp je naam). En sindsdien reageert hij best wel kort af. Ik heb hem overigens niet hier mee ‘geconfronteerd’ dat dat op zijn facebook staat. Sindsdien hebben we niks meer gezegd tegen elkaar.

Ik kreeg vandaag een snapchat van hem met: Zo hockeyen. En met een foto waar je mijn club ziet (ik woon 2 minuten daar vanaf). Dus ik een uur eerder met een vriendin al naar de club en hebben staan kijken hoe die speelt. Hij keek mij best vaak aan maar ik durfde weer eens niet te zwaaien… Mijn vriendinnen zeiden dat ik echt naar hem toe moest gaan maar ik durfde het niet en mijn vriendinnen zeiden dat ik er spijt van ga krijgen.

Nu heb ik dus heel erg spijt dat ik dat níet heb gedaan en heb op tinder tegen hem gezegd van: Sta je op het hockey veld 1? En hij was net weg toen hij het las en hij vond het wel jammer dat hij mij niet echt heeft gezien of dat ik naar hem toe was gekomen. Dus wij een beetje ‘gelachen’ op tinder enzo en toen werd hij opeens weer heel erg kortaf. Ook terwijl ik op de bank zat tijdens de wedstrijd stuurde hij helemaal snapchats en reageerde hij daarop en nu opeens niet.

Weten jullie misschien wat ik kan doen? Ik wil absoluut niet opdringerig of als een stalker over komen naar jullie en naar hem.
Alle tips zijn welkom! :slightly_smiling_face: en sorry voor het lange verhaal maar ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

EDIT: Ik ben dus best wel bang dat als we volgende zomer bij elkaar op kamp komen dat dat dan heel erg ongemakkelijk zal worden wat ik dus niet wil.

haha klopt! Ik heb tegen hem gezegd dat de volgende keer als ik hem zie dat ik dan wél even hoi kom zeggen. En toen zei hij: hahahha okee. Ik weet niet of dat hij gewoon heel droog doet op tinder omdat hij gewoon zo overkomt op een telefoon/whatsapp iets. Of dat hij gewoon wilt laten merken dat hij niks met mij te maken wilt hebben.

upje

Niemand? :frowning_face:

Snapchats kan die ook gewoon naar z’n hele lijst sturen he!

Nou uit het eerste stukje maak ik op dat hij niet geinteresseerd was, hij wou je niet zijn nummer geven en praatte niet veel meer. Het kan natuurlijk ook dat hij gewoon niet zo snel zijn nummer geeft aan iemand die hij via internet heeft ontmoet.

Toen hij je bij hockey zag vond hij het jammer dat hij niet even met je had kunnen praten? Hier lijkt het alsof hij toch interesse krijgt nadat hij je heeft gezien.

Jongens en whatsapp en andere social media is sws lastig, ik zou het gewoon even afwachten. Maak je niet teveel druk over dat kamp dat komt vast goed.

@hope Ja daar dacht ik ook al aan. Ik las net even terug wat hij in het begin zei en toen was ie wel meer geïnteresseerd (zo lijkt het in ieder geval). Een vriendin zei gisteravond dat ik gewoon subtiel zijn nummer nog een keertje moet vragen, maar is dat wel slim want ik wil niet wanhopig over komen.

Hij zei dat hij me niet helemaal herkende want ik stond heel ver weg en hij vond het wel leuk dát ik er al was haha. Dus hij heeft niet echt helemaal de kans gekregen om met me te praten. Klopt echt vervelend dat je geen hoogte van ze kan krijgen op socialmedia… :frowning_face:

Edit: Mijn beste vriendin zat terug van hockey in de auto met een paar meisjes en zij kennen P. Ze zeiden dat het echt een ‘chanter’ ofzo is en helemaal van goed geregeld! Dus ja ik weet niet echt meer wat ik moet doen. Hem met rust laten of contact op nemen?

Sorry voor dit ongelofelijke zeik verhaal…

^Ik zou toch echt even afwachten

Dat deed ik vorige week vrijdag toen zeiden we niks meer omdat hij best kortaf deed en sinds gister, toen ik weer begon, praatte hij weer. Dus ik moet er niet vanuit gaan dat ik nog wat van hem hoor denk ik

^Dan kan je kiezen voor het gewoon laten óf de eerste stap nemen en kijken of die ‘‘hapt’’

Dan wil ik de eerste stap nemen. Weet iemand/jij hoe?

^Hoe kan je met hem praten, via Tinder?

Ja of via snapchat maar dat is niet heel handig denk ik haha

^Ik zou gewoon ff tegen hem gaan praten via Tinder, kijken hoe die reageert, als die geinterreseerd over komt gewoon om z’n nummer vragen.

oke dankjewel!

Je hebt niks te verliezen dus gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ik ben het helemaal met Hope eens :slightly_smiling_face:

Ik heb hem een berichtje gestuurd met: Hee alles goed? Bij zijn snapchat story stond dat hij een hockeyfeest had. Zal ik vragen hoe het was? Hij heeft nog niet gereageerd.

Nee even afwachten nu.

Ik ben het eens met Hope! Je kunt via tinder ook chatten doe het daar! En snap chat af en toe en als je hem een keer tegen komt zeg hallo! En hij is misschien niet iemand die snel zijn nummer geeft.

Success! (:

Dank julliewel! Hij heeft nog steeds niks geantwoord… Moet ik gewoon nog afwachten?