Hee meiden,
Ik zit met een soort probleem. Één week geleden heb ik tinder gedownload en ik kwam een jongen, P., tegen. We hebben heel veel dezelfde vrienden. Ik heb wat met hem gepraat en het was heel leuk en hij was heel erg aardig. Blijkbaar doen wij hetzelfde kamp en komen wij volgende zomer bij elkaar in hetzelfde kamp. Heel erg leuk allemaal, maar toen ik hem vroeg of hij whatsapp had zei die nee. (ik had eens op zijn facebook gekeken en daar stond: Nieuw nummer stuur even op whatsapp je naam). En sindsdien reageert hij best wel kort af. Ik heb hem overigens niet hier mee ‘geconfronteerd’ dat dat op zijn facebook staat. Sindsdien hebben we niks meer gezegd tegen elkaar.
Ik kreeg vandaag een snapchat van hem met: Zo hockeyen. En met een foto waar je mijn club ziet (ik woon 2 minuten daar vanaf). Dus ik een uur eerder met een vriendin al naar de club en hebben staan kijken hoe die speelt. Hij keek mij best vaak aan maar ik durfde weer eens niet te zwaaien… Mijn vriendinnen zeiden dat ik echt naar hem toe moest gaan maar ik durfde het niet en mijn vriendinnen zeiden dat ik er spijt van ga krijgen.
Nu heb ik dus heel erg spijt dat ik dat níet heb gedaan en heb op tinder tegen hem gezegd van: Sta je op het hockey veld 1? En hij was net weg toen hij het las en hij vond het wel jammer dat hij mij niet echt heeft gezien of dat ik naar hem toe was gekomen. Dus wij een beetje ‘gelachen’ op tinder enzo en toen werd hij opeens weer heel erg kortaf. Ook terwijl ik op de bank zat tijdens de wedstrijd stuurde hij helemaal snapchats en reageerde hij daarop en nu opeens niet.
Weten jullie misschien wat ik kan doen? Ik wil absoluut niet opdringerig of als een stalker over komen naar jullie en naar hem.
Alle tips zijn welkom! en sorry voor het lange verhaal maar ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.
EDIT: Ik ben dus best wel bang dat als we volgende zomer bij elkaar op kamp komen dat dat dan heel erg ongemakkelijk zal worden wat ik dus niet wil.