jongen van school.

Ik zag maandag op school een jongen en ik vond hem er best leuk uitzien enzo. Toen wou ik donderdag met hem gaan praten en zn naam vragen, maar uiteindelijk durfde ik niet meer xD. Dus een vriendin van mij liep naar hem toe en zei:‘Hee ik ben Donya. Een vriendin van mij wil weten hoe je heet. dus hoe heet je?’ En toen heeft hij z’n naam gezegt,ik noem hem even M, en die vriendin liep daarna meteen naar MIJ toe ö. Nou, de volgende dag zat ik met een andere vriendin buiten, en kwam een vriend van die jongen naar ons toe en zei:‘Vind 1 van jullie M. leuk?’ ik;‘wie is M.’ hij;‘die met die pet’ ik;‘nee’. en toen 10min. later gingen we weg en riepen ze mij nog Ö.
Nu heb ik hem gister op hyves gevonden, toegevoegd, en hij heeft me geaccepteerd :grin:.
en ik wil een beetje met hem gaan praten ofzo, dus ik wil hem een krabbel sturen. Ik zat te denken aan zoiets:
‘hee! haha, dus jij bent M.? ;p waarom vroeg die vriend van jou of ik je leuk vind? xxx’
beetje dom, maargoed xd.
Hebben jullie nog ideeën? (A)

begin gewoon een luchtig gesprekje, en vraag dan inderdaad wat over die vriend. en zeg dan dat hij wel leuk is ofzo.
Succes

:grinning:

dubbelpost.

je kan wel krabbelen, maar je komt wel raar over als je over die vriend begint.
succeeesss.:slightly_smiling_face: