Jongen van school

Ik ben verliefd op een jongen van school. Hij zit een klas hoger en ik zie geen aanleiding om met hem te praten, weten jullie hoe je iemand goed kan benaderen. (ik heb hem al op hyves). En zomaar een krabbel sturen vind ik een beetje vreemd. liefs.

Loop “per ongeluk” tegen hem aan in de gang als je hem tegenkomt.

Respectje plaatsen bij z’n foto?
dan krijg je mischien wel van ; Dankje voor respect!
had ik ook.
En toen ik zo;
“Geen dank ! (k)”
hij zo :
“wel dank !”
en toen had ik hem op gegeven moment op msn. (:

Dat botsen wil ik wel overwegen! Maar wat kan je vervolgens zeggen nadat je sorry heb gezegt? x

heb ik je geen pijn gedaan met mijn lompheid(of iets in die richting)
en dan komt er mischien vanzelf wel een gesprek

Ja is wel slim inderdaad :grinning: Nog meer manieren? om op een gesprek te komen! dankjullieee!

loop gewoon ‘per ongeluk’ tegen hem aan en doe alsof je gehaast bent en zeg nog vlug : sooorry!
hij zal weten dat je bestaat en je ziet wel wat de toekomst brengt…
haha x

Je kan hem krabbelen nadat je tegen hem aangebotst bent :’)

haha ja dat kan ook of gewoon een paar keer tegen hem aanbotsen maarja en dan? hoe begin je bijvoorbeeld een goed gesprek?
xx

-

haha ja ik denk het ook en dan elke keer als ik hem tegenkom lief naar hem glimlachen:)

-

ja ik ben het gewoon helemaal met je eens en een beetje hard to get blijven natuurlijk

oogcontact is het belangrijkste, dan heeft hij al een hint enzo…
je kan aanbotsen en dan zeggen: oh, ben jij geen familie van? :wink:
x

blabla praat! :blabla1:

ik zou niet meer dan 1keer tegen hem opbotsen xd
of valt dat bij jou niet op?
ik bots namelijk bijna nooit tege iemand op en als je dan opeens 3x tegen iemand oploopt haha,
maar doe idd reactie onder zn foto zetten en dan krijg je misschien wel een krabbel met bedankt &dan begin jij gewoon een verhaal terug te krabbelen. &dan na 3krabbels zeg je mag ik je msn (:

ik zou er niet een paar keer tegen lopen :stuck_out_tongue:
gewoon 1 keer ofzo, en dan iets van 'oei sorry gaat het? ’
en de volgende keer dat je hem tegen komt kun je dan glimlachen en hoi zeggen ofzo.
volgens mij komt het anders over alsof je een lomp kind bent x)

oja staat zijn msn niet bij zijn profiel op hyves?
want op msn is altijd makkelijker praten vind ik.

of na die botsing hem een krabbel sturen op hyves :slightly_smiling_face:

edit: oh dat is al gezegd.

ja maar dat is wel slim! maar nu is het alleen nog met tegen iemand aanbotsen zijn er nog andere ideeen? dan kan ik ze maandag allemaal toe gaan passen als ik hem zie :stuck_out_tongue_closed_eyes: