Jongen van school vind my leuk ?

Heee,

zo’n jongen heeft my toegevoegd op ping, ik ken hem amper maar ik weet wel wie hij is want hij zit namelijk op myn school. Hij is best wel knap & vind mij ook leuk want hij vraagt of ik met iemand heb en zegt ''houvanje ‘’ x en zovoorts. Alleen ik vind hem ook leuk maar bij jongens ben ik altijd heel zenuwachtig , krijg ik het warm word ik rood etc. En morgen bij 1 les zie ik hem sws . Zal ik tegen hem praten ofwat & wat kan ik aan mijn zenuwachtigheid doen x ?

Ja, je kan gewoon tegen hem praten! & hij vindt je toch leuk, je hoeft helemaal niet zenuwachtig te zijn. Je kan natuurlijk ook gewoon een beetje oogcontact maken en kijken of hij naar jou toekomt. En anders spreek je hem later die dag wel aan ''Je komt amper groeten ): ‘’

Werkte mijn crush maar ook zo leuk mee x]

Als een jongen ‘ik hou van je’ zou zeggen, op zo’n manier en terwijl hij me nauwelijks kent, zou ik persoonlijk vinden dat hij heel hard faalde.

Maar ja, doe wat je doen moet als je iemand leuk vindt.

1. het is vindt, en mij

2. "hij vind mij ook leuk want hij vraagt of ik met iemand heb en zegt ''houvanje ‘’ x " beetje slappe versiertruc

3. diep ademhalen en niet teveel nadenken, dan gaat het mis. na een paar keer met hem praten gaat het waarschijnlijk beter en ben je niet meer zo zenuwachtig.

Je kent hem amper maar vind hem leuk? Vaag …

Kijk ik denk dat ie wel wat in je ziet zitten natuurlijk, maar ik vind het sowieso een beetje playerig over komen als ik eerlijk ben. Met nu al, ik hou van jou, te zeggen. Ik bedoel, tegenwoordig roept iedereen dit maar tegen elkaar, terwijl ze de betekenis er niet eens echt van af weten!
Als je hem morgen ziet, zou ik sowieso gewoon een ‘hoi’ zeggen, maar meer ook niet. Want laat hem maar lekker moeite voor je doen hoor meid :wink:

Dit.