jongen van op een feest

Er moet écht iemand me helpen: ik had op een feest met een jongen gezoend, maar hij was echt heel knap en zo een type dat wel alle meisjes die hij wil kan krijgen, dus ik dacht dat het niet echt iets te betekenen had en dat het gewoon even voor de lol was. Maar toen vroeg hij mn gsm-nummer en wou die van hem ook in mijn gsm zetten en hij zei dat hij me de volgende dag iets zou sturen. Ik dacht echt: “zal wel ja…” maar toen stuurde hij mij echt de volgende dag een sms met: ‘hallooo leuk meisje :d’, dat vond ik eigenlijk echt wel lief en nu ben ik ook wat met hem aan het sms’en en hij vroeg ook mijn facebook enzo. Maar op facebook lijkt hij echt zo’n superpopulaire jongen met heel veel mooie meisjesvrienden… Ik hoor wel vaak dat ik een mooi meisje ben enzo maar ben niet echt populair bij jongens omdat ik vroeger heel verlegen was. Maar ik vind hem echt heel leuk en wil supergraag eens afspreken maar wat denken jullie: zou hij mij leuk vinden? Help aub!

Spreek gewoon een keer af en ondervind het. (en niet zo onzeker doen)

Niet zo twijfelen aan jezelf!
Als hij jou de hele tijd sms’t, dan kun je rustig met hem afspreken hoor.
Je ziet wel of het iets wordt, maar niet zo onzeker!

maar hij sms’t wel nooit direct terug, altijd na een paar uur pas. Maar wel altijd heel flirterig en hij zei dat ik goed kon zoen enzo :slightly_smiling_face:

wat heeft hij je ontgroend ofzo vanwaar deze heftige gevoelens in 1 keer.

Nee, dat niet maar ik vond hem gewoon superleuk en hij is ook heel knap maar weet niet of ik echt verliefd op hem ben…

Spreek eerst gewoon een paar keer of één keer af met hem, dan merk je vanzelf wel of je echt verliefd bent.
Een paar kenmerken:

• Je denkt de hele tijd aan hem
  • Je wilt de hele tijd bij hem zijn
  • Je krijgt kriebels in je buik als je hem ziet.
    Hopelijk heb je hier iets aan.

Bedankt voor jullie reacties en ik wil ook gewoon graag met hem afspreken, maar ik denk dat hij dat niet wilt… maar dan vraag ik me toch af waarom hij me de volgende dag nog een sms stuurde…

Ik heb dit zelf ook meegemaakt, en de kans is groot dat hij bestwel een player is, en dat als je met hem afspreekt hij alleen maar wil zoenen. Je kan wel een keer met hem afspreken, maar probeer niet te verliefd te worden zonder dat je hem heel goed kent.

Je moet gewoon via de sms vragen of hij zin heeft om een keer af te spreken. Als je merkt dat hij daar om heen draait, heeft hij er geen zin in. En als je merkt dat hij ‘Nee’ zegt, is de boodschap helemaal duidelijk lijkt mij.
Maar het kan ook zijn dat hij ‘Ja’ zegt, dan lijkt het mij dat hij je wel ziet zitten.

Komop, ga er werk van maken. Niet geschoten is altijd mis.

Ok, ik ga m’n eigen topic even uppen omdat er weer iets nieuws gebeurd is: ik had hem een sms gestuurd met: ‘ik wil eigenlijk echt nog wel eens graag met je zoenen, dus heb je geen zin om nog eens af te spreken?’ ik wou het gewoon luchtig houden omdat hij denk ik niet iemand is die direct een serieuze relatie wilt. En toen stuurde hij terug dat hi heel graag nog eens wou afkomen en nu hebben we morgen afgesproken. Alleen weet ik niet echt de bedoeling van deze afspraak, wil hij echt een date of komt hij gewoon om mij nog eens te zoenen?

Jij zegt zelf dat jij nog eens met hem wilt zoenen haha. Maar als hij je leuk vind, gaat het echt niet alleen om het zoenen (:

Hij komt nu om je nog eens te zoenen. Dat was toch ook je vraag aan hem?
Ik vind je een beetje makkelijk overkomen bij hem. Je had beter kunnen vragen of hij nog een keer wou daten ofzo.

Ja, eigenlijk wel, maar het zat zo: ons sms-gesprek ging daar zo een beetje over, hij zei zo van: jij kan écht wel heel goed zoenen :slightly_smiling_face:’ en toen dacht ik: dit is mijn kans om nog eens met hem af te spreken want hij heeft echt heel veel meisjes achter zich

Op jouw verhaal gebaseerd, komt hij erg over als een smoothguy, maargoed… ga er gewoon voor zou ik zeggen, hij wilt duidelijk ook.

Dat denk ik dus ook, maar ik wil hem gewoon nog eens zien omdat hij zo leuk was, anders heb ik er daarna toch spijt van

Nou, ga er voor dan. Niet onzeker zijn, het komt helemaal goed morgen!:slight_smile:

dubbel

Normaal ging ik dus dit weekend met hem afspreken. Heb hem 2 sms’en gestuurd om te vragen of hij nog kwam, en hij heeft die gewoon genegeerd. Bestaan er echt zo’n grote losers of wat is opeens zijn probleem?

Ik denk dat hij gewoon een loser is dan? Want het klinkt alsof hij graag met je wou afspreken, en als hij dan ineens je sms’en negeerd?

In iedergeval zou ik niet zo blij zijn als ik jou was, maar wanneer je totally in love bent wil je natuurlijk wel iets makkelijker vergeven. Misschien dacht de jongen in kwestie dat je een grapje maakte? Ik weet niet of je het serieus hebt gebracht…? In iedergeval veel succes gewenst, ik zit nu ookal met een crush op een jongen van een feestje haha.