Jongen van mijn school

-

Ik zou nu gewoon afwachten. Hij heeft al best veel positieve dingen laten horen waaruit je wel kan opmaken dat ie je wel ziet zitten. Maar dat denk ik puur doordat ik een zieke afwachter ben haha.

Als ik ballen zou hebben zou ik in deze situatie denk ik gewoon appen hoe het leren gaat en hoe de toetsen gaan, en dan gewoon een gesprek met hem beginnen, wat je misschien wel subtiel (of juist helemaal niet subtiel) naar het onderwerp daten kan brengen :slightly_smiling_face:.

Misschien moet je afwachten tot hij er iets over zegt, als hij echt zo graag wilt afspreken doet ie dat heust wel! Als je het maar blijft vragen komt je inderdaad misschien iets te opdringerig over op hem.

Als ik jou was zou ik een tijdje zo min mogelijk het gesprek beginnen om te kijken of hij iets laat horen. En ik denk dat dat wel gebeurt aangezien het toch wel overkomt alsof hij je leuk vindt! Misschien heeft hij het heel druk met zijn toetsen, ik zou me er maar niet druk om maken! Als hij jou ook ziet zitten komt het afspreken vanzelf wel. Geen haast toch?

Hmm dus misschien kan ik beter vanavond niet meer appen… morgen heb ik pas om 1200 de toets dus dan ga ik hem voor die tijd appen! :slightly_smiling_face:

Jaa is misschien ook zo… maar ik wil heel graag weten vóór dat ik naar school moet of we gaan afspreken XD! want dan besteed ik namelijk wat extra tijd voor mn uiterlijk enzo snapje :flushed:

Jaa dat is ook wel weer zo… maar als ik een date heb was ik mijn haar liever een keer extra en epileer ik mn wenkbrauwen nog even mooi, haha. Ik was mijn haar normaal gesproken niet iedere dag :stuck_out_tongue:

Haha nee okee je hebt gelijk… maaaarrrr. ik ben bang als ik er niet over begint en hij ook niet dat hij dan later zegt van dat het niet meer kan ofzo? XD

Idd afwachten en was je haar en epileer vanavond! (:

haha wat kan ik hier toch onzeker van worden! ;p
hij heeft gezegd dat hij interesse in me heeft, mij knap vind, zo snel mogelijk wil daten, mijn telefoonnummer gevraagd… en toch ben ik bang dat hij me niet leuk vindt en niet wil daten ofzo, haha…

Daarom redenen genoeg om je geen zorgen te maken! En dat is moeilijk! Ik weet het! Maar komt echt wel goed!

Ja verschrikkelijk ! Normaal heb ik daar nooit last van… ik kan ook altijd recht in een jongen zijn gezicht zeggen dat ik hem leuk vind… maar zodra ze maar een beetje afstandelijk gaan doen ben ik al bang dat ze mij niet meer leuk vinden ofzo

Je moet je echt niet druk maken. Epileer en douch ( verzorg je gwn extra) voor het geval dat hij wel gwn kan. En als hij niet kan dan moet je niet treuren er is genoeg tijd om een keer af te spreken. Misschien heeft hij het te druk met leren of staat hij voor sommige vakken niet goed en wil hij het nu ophalen en zet je hem in een moeilijke situatie als je het de hele tijd vraagt want hij wil je natuurlijk niet kwetsen. Jij hebt al veel stappen gemaakt , laat hem nu maar een keer een stap zetten. Speel een beetje hard to get. Zeg gewoon niks en laat hem je herinneren over jullie date. Jongens kunnen ook onzeker worden. En je moet echt niet onzeker worden of bang zijn dat hij je niet wil daten of leuk vind. Dat bederft alleen de pret voor je en je verliefdheid. En er zijn genoeg dingen waar je uit kan opmaken dat hij je wel degelijk leuk vindt. Gewoon afwachten en geduld hebben(ik weet dat het moeilijk is op zulke situatie) maar het is het waard. Veel succes en vertel morgen als jullie afspreken of niet afspreken wat er gebeurd is :wink:

Bedankt ! Ik heb echt veel aan jullie tips echt dankjulliewel :slightly_smiling_face: ik denk dat hij zelf niet eens door heeft hoe hij overkomt zegmaar, haha. denk dat hij vast nog wel wil daten ! jaaaa ik zal het jullie morgen zeker laten weten ! oeeeh ik ben verliefd haha :flushed:

nu weet ik echt niet wat ik moet doen… hebben jullie tips hoe jullie laten merken dat je diegene leuk vind? En hoe je een beetje zijn aandacht kunt krijgen? (ook weer niet te veel!) Ik heb al eens met hem gezoend toen we allebij dronken waren… maar ik vind hem nu echt leuk! Hij zit bij me in de klas… wat moet ik doen?
:flushed: :flushed:

Ik kan de beginpost niet meer lezen, maar ik ken vorige topics van je. Ik neem aan dat het dus uit is met die vriend van je? Gewoon puur interesse, want ik kan mij je vorige verhalen gewoon nog heel goed herinneren en ben benieuwd hoe het met je gaat.

[quote author=Falathiel link=topic=286121.msg273750152#msg273750152 date=1383596013]
Ik kan de beginpost niet meer lezen, maar ik ken vorige topics van je. Ik neem aan dat het dus uit is met die vriend van je? Gewoon puur interesse, want ik kan mij je vorige verhalen gewoon nog heel

Jaa, maar hij kijkt vaak weg en gedraagd zich heel zenuwachtig als we vlak bij elkaar zitten ofzo… en als we praten is het echt gewoon als vrienden, ik kan het er echt niet uit opmaken haha