Jongen van internet

Heee allemaal!
ik zit al een tijdje te twijfelen wat ik zal doen… en aangezien ik het niet tegen mn vriendinnen durf te vertellen, dacht ik mss hebben jullie advies! :slightly_smiling_face:

Mn vriendin had zo’n jongen op msn die ze via hyves kende. Daardoor kreeg ik hem ook op msn. Maar we vonden hem best wel raar… hij komt uit turkijke en
(daar heb ik echt absoluut niets tegen, maar je hebt zeg maar van die jongens uit het buitenland die heel erg met andere buitenlanders omgaan, of die gewoon met iedereen omgaan & daardoor net Nederlands lijken, als jullie snappen wat ik bedoel? :stuck_out_tongue: ik bedoel dit echt niet racistisch ofzo, want ik heb echt niks tegen buitenlanders, ik vind ze meestal heel aardig, maar zo voel ik dat gewoon zegmaar. )
normaal gaan ik & mijn vriendinnen niet met zulk soort typetjes om. We namen hem gewoon niet serieus & maakten onderling grapjes met elkaar erover…
Maar toen ging ik een keer met hem praten op msn, zonder die vriendin erbij, en hij bleek echt heel aardig te zijn. Niet de rare jongen als ik dacht die was, maar een gevoelige jongen die echt nadacht over bepaalde dingen enzo.
Hij begon ook te zeggen dat ie vond dat ik een leuk meisje was, en dat hij er graag achter wil komen of ik in reallife ook zo ben.
Maaar dat is dus mijn probleem. Aan de ene kant wil ik wel met hem afspreken, want wat heb ik te verliezen? Het lijkt me wel een leuke jongen en ik vertrouw hem. Ik weet zeker dat het geen vieze oude man is ofzo, want hij komt ook uit de buurt waar ik vandaan kom.
Maar aan de andere kant ben ik bang dat ik hem zo tegenval. Ik ben niet zo’n standaard type knap meisje als die meisjes waar hij mee omgaat. Dat heb ik ook tegen hem gezegd maar hij zegt dat hij innerlijk veel belangrijker vindt dan uiterlijk… Maar toch ben ik er bang voor…
En ik weet ook niet wat ik tegen mijn vriendinnen zou moeten zeggen… Want ik wil toch dat iemand er van op de hoogte is, voor het geval hij toch wel heeel anders blijkt te zijn dan msn & er iets verkeerd gaat ofzo. Maar ik weet nu al dat mn vriendinnen me echt keihard zouden uitlachen…
Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat iemand advies heeft met wat ik moet doen! Want ik hou hem nu al heel lang aan het lijntje :stuck_out_tongue:

Heeft hij geen cam of meerdere foto’s?
Dat zou ik wel altijd checken. En als je toch met m wilt afspreken, doe dat dan ergens waar JIJ bekend bent.

vertel het je vriendinnen gewoon, net zoals je het hier hebt getypt :grin:
Zo van
Ik moet je iets vertellen dat je vast supergrappig vindt…
Sowieso is het beter voor een vriendschap om zulke dingen gewoon te vertellen, je hebt niks te verliezen!
Ik denk dat zij je ook verder kunnen helpen, ben t verder met Miiamore eens, en neem voor de zekerheid vriendinnen mee…

Ik zou het egt niet doen als ik jou was!
Straks is het wel een enge man of iets,
Ook al zegt ie dat ie het niet is

ik heb wel eens mensen ontmoet van internet en ik het is nog nooit slecht afgelopen, maar ik was natuurlijk wel altijd veilig. je moet het zeker je vriendinnen vertellen (als je het gewoon uitlegt zoals je het ons hebt uitgelegd zullen ze daar vast wel begrip voor hebben), of ook maar iemand en ergens afspreken waar het druk is. neem een vriendin mee of blijf in ieder geval eentje smsen/bellen. en vooral als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt, dan gewoon wegwezen. vertrouw op je gevoel.
ook zou ik me niet druk maken om je uiterlijk. aangezien hij je toch op hyves hebt, dan weet hij toch hoe je eruit ziet? je kan ook een beetje langzaam beginnen, zoals met cammen of fotos ofzo. als hij afknapt op je uiterlijk, dan is het toch een kutjoch en dan moet je blij zijn dat ie dan uit je leven is (dat is wel zo makkelijk om te zeggen, maar je begrijpt wat ik bedoel he haha)

ik zou niet bang zijn voor 'n oude man, maar voor 'n loverboy.
ik heb zelf ook nogal wat ervaring met mensen van internet, maar wel altijd in een groep. en daarna dan misschien wat anders, maar dat ik ze al wel gezien heb en ken

maar ik zou oppassen met veel complimentjes, zeker als je al onzeker bent… pas op dat je niet in de armen van een loverboy rolt

Je vriendinnen hoeven toch niks van je date te weten?
En hij wil met je afspreken, dus hij ziet blijkbaar wel wat in je

Idd, voor een oude man hoef je niet persé bang te zijn, maar een loverboy!.. Mijn advies is: Neem áltijd iemand mee!.. ook al vertrouw je het, je bent nooit echt zeker genoeg.

heeft hij geen webcam?
en als hij je een foto heet gestuurd van hem en hij is onwijs knap is die waarschijnlijk fake.

Als hij een webcam heeft zou ik hem ontmoeten op het station in JOUW woonplaats. Dat is het veiligst denk ik.

En kan je niet eens met die vriendin waardoor je hem kent afspreken samen met hem? (rare zin, maar je weet wel wat ik bedoel XD)

Laat me je een goede raad geven: probeer eerst eens over webcam. Dan weet je zeker dat hij niet zo’n vieze ouwe geilerd is. Of anders even bellen (via skype of gewoon mobiel) ofzo, dat je toch al een idee hebt over hoe hij is. Als het dan duidelijk is met wie je te maken hebt, is het echt niet erg om af te spreken. Neem wel sowieso iemand mee, voor de zekerheid. Ik heb mijn vriend ook leren kennen over internet en m’n ouders waren erbij toen ik hem voor 't eerst zag (we moesten hem namelijk gaan ophalen aan de luchthaven XD) en dan was het voor hen geen enkel probleem. Nu lijkt het me misschien niet zo leuk voor je als je ouders erbij zijn, maar een vriendin kan zeker geen kwaad ^^

ik heb 3 jongens ontmoet via internet (1 toevallig xD) en ben ontzettend blij dat ik dat gedaan had. was de eerste keer op een zondag (dus weinig mensen) naar de stad geweest en kwam hij ook. 2e keer op het station.
Als het goed voelt, maar dan ook echt goed kan je het gewoon doen. zolang het maar op een plek is dat vertrouwt is voor je. Neem idd desnoods een vriendin mee enzo.

Als het goed voelt, moet je gewoon gaan.
Zelf ken ik ook paar jongens van msn, die ik nog nooit heb gezien. En met eentje heb ik ook afgesproken; naja ik had hem natuurlijk wel eerder op cam gezien, etc.
Maar ga wel naar een plek waar veel mensen zijn, like… ik was in Utrecht en op een drukke middag, zodat je weet dat echt niets kan gebeuren.

succes ermee : D

WegWeg sorry

dankje voor jullie reacties!
ik weet wel zeker dat het geen vieze oude man is, want ik heb hem al een keer gezien in de stad. Maar toen heb ik niet met hem gepraat ofzo, want ik had hem toen nog niet op msn. En hij had mij ook niet gezien…
En dat loverboy… t zou natuurlijk kunnen, maar ik denk het toch niet… ook al is ie wel heel bezitterig volgensmij…
Het is meer dat ik gewoon niet zeker weet of ik het wel echt wil… maar ik ga dr nog maar is over na denken =P

soms pakt het goed uit als je mensen leert kennen via internet,
soms valt het heel erg tegen.
Ik weet het niet,
bij mij was het een ramp toen ik ging afspreken.
Volgens mij viel ik ontzettend tegen want hij heeft nooit meer wat tegen me gezegt (nou, het was niet zo erg. Hij zat bij mij op school, maar ik veranderde van school en dat wist hij en toen heeft hij me dus opgezocht op hyves, maar toen ik op school kwam heeft hij nooit meer iets tegen me gezegt : ‘druk’ zie ie ^^)

Ik vond het lastig om het mijn ouders te vertellen, ken m’n vriend ook via internet, maar ze vonden het wel leuk. We mochten wel afspreken, als het maar in mijn woonplaats was, zodat ik weg kon gaan als het niks was. Ik heb hem bij mij thuis uitgenodigd en dat wilde hij ook wel. Het was allemaal superleuk en we zijn nu al 2 maanden samen. :slightly_smiling_face:

Zoiets had ik ook, alleen zijn wij nu 8 maanden samen :]
& het MOEST niet in mijn woonplaats maar hij vond het niet netjes om op de eerste ‘date’ mij naar hem te laten komen, dus kwam hij =D