Jongen van internet/verweg.

Ik heb best wel veel vrienden leren kennen via internet, zo mijn beste vriendin en vriend. Omdat ze toch beide best ver weg wonen en ik dat heel vervelend vind had ik me voorgenomen dat soort vriendschappen niet meer aan te gaan.

Nu heb ik ongeveer een maand geleden een jongen leren kennen via een vriendin van mij. Het is haar achterneefje, en hij ging me even helpen met een computerprobleem. Sindsdien hebben we echt dagelijks gepraat en op een gegeven moment nummers uitgewisseld, heel gezellig allemaal.
Hij is echt superlief en t begon steeds meer ‘kusje/knuffel’ achter de smsjes en op msn enzo. En ik begon eigenlijk steeds meer aan hem te denken enzo. Nu krijg ik af en toe echt vlinders in mn buik als ik met hem praat, en hij heeft gisteren gezegd dat hij mij leuk vind.

Alleen, hij woont in breda, dat is zo’n 2 uur met de trein van mij vandaan. o-o
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik ben heel blij dat ik een leuke jongen heb ‘gevonden’ en we gaan binnenkort een keertje bellen enzo.

Maar 2 uur, dat is écht ver. Wat denken jullie?
Niet verder mee gaan om gebroken hart te voorkomen, of zijn er mensen bij wie dit wel heeft gewerkt en dus gewoon gaan daten?

Ik weet dat hier al topics over zijn maar die zijn heel algemeen.

Niet geschoten is altijd mis, toch?

Ik zou het niet kunnen, zo’n grote afstand.
Maar een vriendin van mij gaat nu ruim 1,5 jaar met een jongen die 3,5 uur bij haar vandaan woont.

Een soort vriend van me heeft ook een een vriendin die 3 en half uur reizen woont, zij hebben nu al langer dan 16 maanden.

Ik zou het gewoon eens proberen.
Wie weet gaat het juist super goed toch ?

Stuk meer positieve reacties dan ik verwacht :stuck_out_tongue:

Het is idd wel zo, niet geschoten altijd mis. ^^

k heb mijn beste vrienden hier op girlscene gevonden!
at them slowww

maargoed
nutteloos dit. upje x]

Gewoon proberen! Straks krijg je later spijt als je dat niet gedaan hebt. Dan kan het beter misgaan dan dat je spijt krijgt denk ik.

spreek ergens af tussen jullie woonplaatsen in ofzo dan is het voor allebei niet zo ver :stuck_out_tongue:

Je kan het altijd proberen… als het dan niet goed gaat, kan je het altijd nog uitmaken.

Hee, Breda, daar woon ik vlakbij xD
Maargoed, ik zou er ook ergens tussenin afspreken ofzo… Of om en om, Eerst bij de een dan bij de ander?? In ieder geval proberen, het is in ieder geval niet zo erg als bij mij… (ik: Nl, Hij: Turkije :S)

ik en mijn vriend moeten ongeveer 3 uur reizen om elkaar te zien, en we hebben nu 2 jaar!
gewoon daten dus.
volgend jaar woont hij hier bij mij, dus kan ik hem vaker zien.
het is dus niet zo dat je altijd moet blijven reizen.

Gewoon doen :astonished: als je hem leuk vindt!
Mijn vriend woont 500km verderop (ook wel: Engeland genoemd).
Hij moet eerst een half uur in de auto/45 minuten vliegen/2,5 uur in de trein.
& we zijn al bijna 7 maand samen ;p
GO FOR IT.

2 uur. Mja, het kan erger. Maar mensen kunnen een stuk anders zijn op het internet dan in real life. Hou daar wel een beetje rekening mee voor je al te hard van stapel loopt.

liefde kent geen grenzen :wink:

Tuurlijk kan dat ^^
Bij mij ging het ook goed

ik vind het juist lekker dat je m dan alleen in de weekenden ziet enzo, anders raak ik te snel verveeld denk ik haha.