Jongen van hyves,

.

Wil je verder of niet ?
Je kan m zeggen dat je je telefoon niet bij je had of wat dan ook, maar je zal de volgende keer toch moeten opnemen :slightly_smiling_face: Gewoon durven, en hetzelfde geld voor met hem af te spreken.

je weet nooit wat zijn bedoeling is enzo, het lijkt me toch een beetje vaag hoe oud is hij ? en woont hij dicht bij jou ?

Woont hij ver weg?

Als je af wil spreken, vraag desnoods een vriendin of ze mee wil. Dan voel je je meer op je gemak.

Je hoeft niet zozeer bang te zijn, je hoeft jezelf er alleen maar overheen te zetten.

hm
stel je voor dat het voor jouw niet tegen valt, maar voor hem?
en hij wilt het toch ook gewoon?
ennuh
je ziet wel wat er gebeurd x]
Beter spijt hebben van iets wat je wel hebt gedaan dan wat je niet hebt gedaan toch?
Als je um niet genoeg vertrouwd moet je gewoon nog ff wachten (:

gewoon opnemen
weetikveel
nou gewoon doen n_n

Wil je wel verder? Als je echt wat met hem wilt, zal je toch die ene stap moeten nemen. En als je dan gaat afspreken, neem dan een vriendin mee zodat je je meer op je gemak voelt. Je weet immers nooit wat hij van plan is!

Ik ben 16 en hij is 18, dus dat is het punt niet vind ik zelf, en ik tja qua karakter lijkt hij mij leuk, maar ik heb hem dus nog nooit in het echt gezien.

Dit klinkt misschien zoo erg xD maar ik durf gewoon niet me telefoon op te nemen, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen ofzo, of bang dat het stilvalt…

sms hem anders en zeg dat je een beetje nerveus bent om hem in het echt te spreken.
Waarschijnlijk snapt hij dat wel…

[b]Hey,

1 goede tip,
de eerste keer dat jullie afspreken neem iemand mee voor de zekerheid;)
Enuuuuh k heb mijn vriend oook ontmoet via hyves en we zyn nu TOTALLY in love enso dus je hoeft niet bang te zyn;)

KUS.
[/b]