Jongen van gister opstap.

Gister kwam ik een jongen tegen we raakten aan de praat enzo. Hij was echt zo ontzettend leuk en we hadden een erg leuk gesprek, veel gelachen. Toen ik zei dat ik honger had vroeg die of ik bij hem een tosti kwam eten. Onderweg naar de fietsen heb ik met hem gezoend. Daarna bij de fietsen pakte die mijn hand vast en streelde die hem. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij aaide door me haar. En hij gaf ook allemaal kusjes op mijn voorhoofd en haar.
Daarna heb ik nog 10 minuten staan knuffelen en er kwam iemand naar ons toe om te zeggen dat we er echt uit zagen alsof we helemaal verliefd op elkaar waren. Terwijl we elkaar nog maar een avond kende, haha.

Daarna ben ik dus tosti’s bij hem komen eten samen met vrienden en vriendinnen van hem en mij. Was echt super gezellig, ik heb heel de avond met hem zitten praten. Hij probeerde ook contact met me te krijgen door kussens naar me te gooien en me een beetje te plagen. Als hij iets vertelde tegen iedereen keek die ook vooral mij aan en hij zat naar me te kijken toen ik half sliep, haha. Ik hoorde hem zeggen dat ik er schattig uitzag.

Het was echt ontzettend leuk en ik wil eigenlijk niet dat het bij die ene keer blijft. Ik weet niet of hij er dus ook zo over denkt. Wat meestal dus wel zo is met jongens die je opstap tegenkomt dat het bij een keer blijft. Dus zal ik het proberen of zo laten aangezien opstap eigenlijk een hele andere wereld is. Nu heb ik alleen zijn hyves gekregen dus wil ik hem graag een krabbel sturen maar wat? Ik heb trouwens mijn sokken bij hem laten liggen, misschien kan ik daarover iets krabbelen. Iemand enig idee? want ik wil namelijk nog meer contact met hem dan alleen gisteravond.

Haha, ja gewoon krabbelen, maar btw, staat zn nummer er niet bij? dan kan je hem gewoon bellen/smsen, dat vind ik zelf altijd fijner:)
ik denk dat hij het ook niet bij 1 keer wil laten blijven, juist omdat het zo ‘anders’ was dan een ONS, ofzo. ja ik weet niet hoe ik t uit moet leggen, maar je snapt me wel?

just go for it babe!

Klinkt echt heel schattig, ik zou zeker contact met hem opnemen :slightly_smiling_face:

ja je kan best iets op zijn hyves zetten ofzo…
probeer een gesprek op te bouwen, en dan uiteindelijk zijn msn of gsm nummer te weten komen :slightly_smiling_face:

je kan iets schrijven van ‘ik vond het echt heel leuk’
ofso… als hij een lieve reactie terugschrijft dan weetje dat hij het ook niet zo wil laten, als hij nogal kort doet… dan kan je hem best laten gaan denk ik :slightly_smiling_face:
succes!

ah zo lief (: ik zou hem krabbelen over die sokken ja ^^ dat is toch een goede reden? En dat het leuk was inderdaad!

Krabbel iets van "hee, ik vond het echt leuk gister. Ik ben mn sokken trouwens vergeten, kan ik ze nog een keertje komen ophalen? "

Maar dan in je eigen woorden xD

Krabbelen, maar let op… als je te klef gaat zeggen dat het super leuk was gister, kan je een jongen een makkelijk afschrikken. Ervaring leert :wink:

Wtf bedoel je met ‘opstap’, ik geloof dat dat geen woord is…

haha, zal wel brabants zijn dan! ik bedoel daarmee uitgaan. :stuck_out_tongue:

Klinkt wel alsof hij er ook wel wat meer van wil maken hoor ^^ Maar ik zou zeggen voeg hem toe op hyves en zeg iets grappigs, en als jullie dan beetje hebben gepraat kan je vragen of hij zin heeft om iets te gaan drinken (als hij dat nog niet vraagt :wink:)

Ik zou ervoor gaan! Het lijkt wel of hij er ook meer van wil dan alleen dat. Ik zou hem gewoon krabbelen dat je het gezellig vond en dat je je sokken bij hem hebt laten liggen.

Het klinkt echt heel lief. Ik zou idd ook gewoon krabbel sturen, en dan merk je vanzelf wel hoe hij gereageerd. Als hij leuk reageert kun je ook altijd nog msn vragen (vind ik altijd iets makkelijker :flushed: )

Nou ik heb hem dus toegevoegd als vriend, maar zijn profiel staat op niet zichtbaar en aangezien hij me nog niet heeft geaccepteerd kan ik jammer genoeg nog geen krabbel sturen! :frowning_face:
En ik heb niet echt geduld, hahah.

hahah;
houd ons op de hoogte :wink:

Nou ik zou jullie op de hoogte houden. Die jongen blijkt dus zo’n type te zijn die wel hyves heeft maar het niet gebruikt denk ik, haha. Of hij accepteert me niet maar dat lijkt me nogal raar. Ik ga zaterdag opstap dus hopelijk kom ik hem dan tegen. Dat is nu eigenlijk mijn enige hoop, haha.