Jongen van de sportschool

[fgcolor=#416FD1]Alvast bedankt als jullie de tijd nemen om dit te lezen :wink:[/fgcolor]

Sinds twee weken zit ik bij een nieuwe sportschool. Toen ik er voor het eerst kwam was het waarschijnlijk wel te merken dat het mijn eerste keer in deze sportschool was, ik was nog niet gewend aan alle apparaten etc. Er kwam een engelssprekende jongen op me af die een een stuk ouder is dan ik, hij hielp me met één van de apparaten en hij zei dat hij geen professional is, maar dat hij wel gewoon weet hoe alle apparaten werken, dus dat ik het altijd aan hem kan vragen.

Afgelopen woensdag zag ik hem voor de tweede keer, omdat ik naar Zumba ging met een vriendin die voor een keertje meeging, hij deed het uur daarvoor bodypump en toen hij me zag kwam hij onze kant op. Hij vroeg aan mij of ik fitness had ingeruild voor aerobics. Ik antwoordde daarop dat ik het allebei nog doe, en hij wenste ons veel plezier.

Na deze keer merkte ik echt dat ik hem leuk begon te vinden, en op vrijdag ging ik weer sporten, omdat ik wist dat hij er op vrijdag ook is. Eerst begroetten we elkaar en na een tijdje kwam hij naar mijn toe en toen hadden we een kort gesprekje. Hij zei dat hij me vaak ziet, hij vroeg of ik elke dag naar de sportschool ga, hoe het bevalt etc.

Ik merkte de laatste keer dat ik helemaal zenuwachtig en knalrood werd toen ik hem sprak. Ook omdat ik in het Engels moet antwoorden, en dan moet ik altijd even nadenken over de zinnen die ik maak, omdat ik het vervelend vind om allerlei domme fouten te maken. Ik weet nog steeds niks over hem (naam, leeftijd) en het komt er nu op neer dat hij mij vragen stelt en andersom niet. Alleen weet ik dus niet wát ik aan hem moet vragen. Waarschijnlijk vindt hij mij niet eens leuk, omdat ik een stuk jonger ben, en misschien heeft hij al een vriendin. Dus als jullie tips hebben voor me zou ik daar erg blij mee zijn! Wat zou ik hem kunnen vragen zonder dat het meteen duidelijk is dat ik hem wel leuk vind?

Uhm… misschien beginnen te vragen met
By the way what’s your name? =]