Jongen van 18

hee meiden!
ik ging een keer met mn vriendin naar de stad, en toen volgde 2 jongens ons de hele tijd, en hele dag met hun opgetrokken. ze bleken 18 & (nu) 18 en toen heb ik met 1 van hun gezoend. alleen hij woont in lelystad, en ik in Harderwijk.
en twas heel gezellig, hij mist me enzo.,
maar nu vroeg hij net over het leeftijdsverschil. want ik ben 13.
we gaan binnekort nog een keer afspreken, om erover tepraten.
vinden jullie dit kunnen? of willen jullie je mening geven wat je ervan vind.

Tadadadada. Hangt ervanaf hoe die jongen is. Toch vind ik je nu te jong ><’

[i]Hmm…

Toen ik 14 was kreeg ik met een jongen van 17.

Ik denk zelf dat je het wel kan proberen, zolang hij maar begrijpt dat als jij nee zegt, dat het duidelijk is :slightly_smiling_face:[/i]

Ik vind het leeftijdsverschil best wel groot, maarja ik ken die jongen niet, straks is hij kinderachtig ofzo.

Maarja, als je ermee kan leven, maakt het toch niet uit wat wij vinden.

Hee. ja hij is net een week 18.
en ik ben bijna 14.

als het een goeie jongen is ( je begrijpt wel wat ik bedoel )
dan zie ik het probleem niet echt,
tuurlijk is het een beetje groot leeftijdsverschil,
als hij maar begrijpt dat ie geen rare dingen met je gaat doen als jij dat niet wilt.

Oke dankjulliewel (:

Ja we hebben even gepraat en hij zei ; kijk ik wil graag weten wat je grenzen zijn, ik wil dat je weet dat ik nergens opuit ben, maar als jij niet verder wil, dan snap ik dat.

mijn ouder schelen ook 5 jaar, hihi
dus waarom niet?
als je hem kan vertrouwen & als hij lief is enso
je merkt van zelf wel als je niet met hem verder moet gaan

ik zeg altijd maar:

Age is nothing but a number :slightly_smiling_face:

Hee wat leuk, misschien ken ik hem wel xD

Ik scheel 3,5 jaar met mn vriend (16-19) en ik heb nergens last van… Nja jij 4 jaar dus dat is net wat meer.
Maar ik vind dat het nét kan. Als je ouders het goed vinden he :wink:.

ik had met een jongen van 19, ik ben 13.
hij was like ook heel erg kinderachtig
dusjaaa.
het kan wel, eigen besslissing.

Ik zat een keer met een jongen in de flow die was 17 bijna 18,
en ik was 13 ofzo.
Maar toen ik hem voor eht eerst zag dacht ik dat ik hem nooit meer terug zou zien dus toen ahd ik gezegd dat ik 15 was.
En ik heb het nooit eerlijk gezegd.

ik vind het verschil best wel groot…
maar als jij het goed vind en hij ook
en je doet geen dingen die je zelf niet wil…
waarom niet dan?

Aangezien jullie over het verschil (willen) spreken zijn jullie er van bewust dat het nogal een groot verschil is (13 vind ik eigenlijk wel jong voor met een jonge van 18) maar als jullie voor elkaar bestemd zijn heeft liefde geen grenzen =]

okee, ik denk dat ik het gewoon ga proberen, als hij iets doet wat ik niet wil, dan heeft hij het dus ook gewoon verkloot. :wink:

Ik vind het leeftijdsverschil wel groot, niet vanwege het aantal jaren maar vanwege een verschillende levensfase. Jij zit in de onderbouw van de middelbare school & hij is of al aan het studeren of in z’n examenjaar…
Let er dus wel op dat jullie allebei met totaal andere dingen bezig zijn… :slightly_smiling_face:

Maar niet geschoten is altijd mis, dus ik zou gewoon afwachten hoe het is als jullie afgesproken hebben :slightly_smiling_face:

Succes!

Ligt een beetje aan de jongen.

Toen ik 14 was had ik ook een vriend van 20, maar hij gedroeg zich als een jaar of 18 en ik was ook wel wat volwassener voor mn leeftijd dus dan moet het kunnen.

Zo lang het goed voelt voor jou is het goed toch. Zou het er alleen wel even met je ouders over hebben. En zeker weten dat hij niet alleen sex wil ofzo, want die zitten er natuurlijk tussen (maar zo zijn ze gelukkig niet allemaal)

13 en 18 is wel iets te jong vind ik, ik ben 15 en mijn vriend is 18, maar 13…
Als je écht van elkaar houd maakt het niet zoveel uit, maar hij wil natuurlijk wel wat verder als jou…

mijn moeder en stiefpa schelen 20 jaar >.<

maar , ik vind je toch nog wat te jong oke wie ben ik omdat te zeggen wel opassen want ik heb het ook eens gehad met een oudere jongen en toen wou die na een week al seks met me hebben , eerst leek ie ook zo lief dus goed opassen en heb je mobiel bij je :slightly_smiling_face:

okee, ik denk dat ik wel gewoon zie wat er gebeurt, dankje (: