Jongen valse hoop gegeven. Schuldgevoel!

Laat ik het verhaal maar van voor af aan beginnen op 22 mei 2009 ontmoetten ik J . Ik was vrijwel meteen verliefd en we konden het goed met elkaar vinden! We hadden vaak afgesproken en het was wel duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Sinds augustus hadden we elkaar niet meer gesproken doordat ik dacht dat ik hem niet meer leuk vond. Toen ik hem niet meer sprak miste ik en las alle sms’jes van vroeger nog eens door! Ik was al een beetje over J heen toen ik C ontmoeten. C is een hartstikke lieve jongen die mij eigenlijk nooit eerder was opgevallen op het werk! We praten veel op msn en uiteindelijk ook via sms! Het voelde fijn om met C te praten, hij luisterde naar mijn verhalen en hielp me :slightly_smiling_face: ook gaf hij me conplimenten (wat ik van J noooit gekregen heb) op een gegeven moment werd het contact sterker en sindsdien pakt hij nu elke keer als we samen lopen mijn hand vast! In het begin vond ik het wel fijn maar nu word het me een beetje te klef want we hebben niks! Een paar dagen geleden hebben we afgesproken en het was gezellig! Tijdens deze afspraak realiseerde ik me wel dat we meer vrienden zijn als “lovers” in mijn opzicht. Het werd me helemaal duidelijk toen ik bij oud & nieuw een Smsje kreeg van J met happy new year! Ik werd er zelfs een beetje emotioneel van, omdat ikdacht dat hij me allang was vergeten :blush: ik realiseerde me weer hoe het was met J en hoe leuk ik hem nog vind! (ik heb hem bijna 1,5 jaar leuk gevonden) maar nu zit ik nog met C! Ik voel me super schuldig en weet dat ik eerlijk tegen hem moet zijn maar ik weet sowieso dat ik hem daarmee kwets!
Ik voel me echt een sl#t! :confused: normaal haat ik zulke mensen maar nu ben ik zelf dom bezig! Wat nu?
Alsjeblieft geen haatreacties, ik weet dat ik fout zit =(

zo heel fout zit je nog niet eens,
maar dat je je tijdens het afpsraakje realiseerde dat hij echt een goede vriend van je is, ipv dat het je vriendje kan zijn, kan je best tegen hem zeggen. Dat hij je enorm geholpen heeft en dat je veel om hem geeft maar als een hele goede vriend.
Natuurlijk valt dit ff zwaar bij hem, maar beter dan hem nog langer aan het lijntje te houden, dan wordt de klap veel groter!

Ik ben het eens met hierboven. En je bent echt geen slet hoor! Dat moet je niet denken.

wat Crazyforyou zegt! (:

ohja, als je met iemand hand in hand loopt hoeft niet altijd te betekenen dat je een stelletje bent, dat kan net zo goed met een goede vriend. dus je bent geen slet.

Wat hierboven al gezegd is. Je bent absoluut geen slet hoor! Maar ik zou wel gewoon eerlijk zijn tegen C. Succes en een happy new (love) year.

nou dit vind ik niet sletterig hoor. je hebt toch niet echt bewust valse hoop gegeven? dat zou sletterig zijn. ik zou het eerlijk tegen hem zeggen, dat je hem niet leuk vind maar gewoon vrienden wil zijn. dat je nooit iets anders hebt bedoeld en dat het je spijt als het anders is overgekomen. dan is het aan hem om te bepalen wat hij wil.

Gewoon eerlijk zijn. Je komt totaaaaal niet als slet over, eerder als een lief meisje dat zich druk maakt over de gevoelens van een goede vriend. Leg het gewoon aan hem uit, hij zal het heus begrijpen.

Je bent geen slet hoor. Ik vind het juist lief hoe jij over die twee jongens denkt, en dat jij vindt dat die ene jongen niet meer kan zijn dan een vriend, mag best. Toch?

Wow ik heb echt precies t zelfde mee gemaakt… En met dat slet gevoel, ik snap hoe je je voelt, ik ben er ook kapot aan gegaan, maar dat kwam omdat ik niet eerljk was, niet tegen beide jongens en niet tegen mezelf, en uiteindelijk toen het zo slecht ging heb ik de waarheid vertelt, en toen was alles opgelost, ik had er zelf alleen maar een groter probleem van gemaakt, dus meid, hoe moeilijk het ook is, de waarheid helpt wel! Succes<3

Dank jullie wel allemaal! :slightly_smiling_face:
Ik zie hem vrijdag en dan ga ik het hem zeggen, hoop dat hij niet boos word!

Een slet zie ik als iemand met iedereen het bed in duikt.

in wat ik hier lees kan ik me herkennen,
ik heb wel zoon idee hoe je je voelt!
als je t verhaal wilt weten moet je maar een note sturen(: