Hello,
Ik had een vraagje;
Ik heb een jongen in mijn klas zitten, ik ben er achter gekomen dat ie mij leuk vond (met de dingen die deed en zei). Hij keek elke les naar mij en liet me heel speciaal voelen, en als ik terug keek bleven we soms in elkaars ogen kijken. ^^
Maar het geval is dus het jaar was voorbij en we kwamen weer bij elkaar in de klas, en toen begon hij iemand anders leuk te vinden… :< Dit vond ik dus zooo niet leuk. Maar de persoon die hij leuk vindt is een heel ‘onaardig persoon’ want ze maakte steeds van die rotopmerkingen tegen hem. Uiteindelijk vond hij der niet meer leuk en zag hij mij weer staan. Maar het ding is dus hij kijk zo’n 4/3 x per les naar mij. Maar elke keer als ik bij hem wil gaan zitten of iets dan gaat ie weg. Hij vermijdt mij op een of andere manier. Mijn vraag was dus hoe weet ik nou wat ik van mij vindt? Vindt hij me leuk of niet?
----------------------------------------------------------------------------
Ik had een keer ergens gelezen dat mensen naar een paar jaar gewend raken aan hun partners en niet meer doen zoals ze eerst deden, maar dit betekend dan dat je van die gene gaat houden? Heeft dit er iets mee te maken.?
x