Jongen uit mijn klas.

Hello, :wink:
Ik had een vraagje;
Ik heb een jongen in mijn klas zitten, ik ben er achter gekomen dat ie mij leuk vond (met de dingen die deed en zei). Hij keek elke les naar mij en liet me heel speciaal voelen, en als ik terug keek bleven we soms in elkaars ogen kijken. ^^
Maar het geval is dus het jaar was voorbij en we kwamen weer bij elkaar in de klas, en toen begon hij iemand anders leuk te vinden… :< Dit vond ik dus zooo niet leuk. Maar de persoon die hij leuk vindt is een heel ‘onaardig persoon’ want ze maakte steeds van die rotopmerkingen tegen hem. Uiteindelijk vond hij der niet meer leuk en zag hij mij weer staan. Maar het ding is dus hij kijk zo’n 4/3 x per les naar mij. Maar elke keer als ik bij hem wil gaan zitten of iets dan gaat ie weg. Hij vermijdt mij op een of andere manier. Mijn vraag was dus hoe weet ik nou wat ik van mij vindt? Vindt hij me leuk of niet?
----------------------------------------------------------------------------
Ik had een keer ergens gelezen dat mensen naar een paar jaar gewend raken aan hun partners en niet meer doen zoals ze eerst deden, maar dit betekend dan dat je van die gene gaat houden? Heeft dit er iets mee te maken.?

x :stuck_out_tongue:

Oei lastig! maar ik zou er niet teveel achteraan gaan, hij moet ook moeite doen.

Ja ik weet en ik hunker ook heel erg naar zijn aandacht, maar hij vermijd mij ofzo? Hij wil me denk ik gewoon niet leuk vinden op een of andere manier.

als hij een paar keer naar je kijkt in de les, betekent het niet meteen dat hij je leuk vindt. praat er met vriendinnen over, of een vriend van jullie beide. en anders kan je tegen hem gaan praten via msn ofzo, en zo gaan jullie een keer naast elkaar zitten enz…

vind jij hem leuk? zoja, dan kan je gewoon laten merken dat je hem leuk vind door te glimlachen enzo, maar als jij niets met hem wil moet je hem ook geen valse hoop geven door naast hem te gaan zitten enz. misschien is ie wel verlegen?

Ja heel erg… en ik doe ook heel lief tegen hem en lach vaak maar het is idd niet dat je denkt dat ik hem leuk vindt… hij is denk ik ook wel verlegen maar het ding is dat ik op een of andere manier boos op hem ben omdat hij mij niet meer zag staan en iemand anders leuk ging vinden dus denk ik ook van nu moet je het een beetje goedmaken met mij,

Zeg wat tegen hem, stel een vraag dan kan hij je niet meer ontlopen, gw iets als: nog huiswerk voor morgen?

Misschien komt het doordat je nooit actie ofzo hebt ondernomen vorig jaar,
dat hij het idee heeft dat je hem niet leuk vind?
of hij is bang om ook rotopmerkingen te krijgen,
net zoals hij van dat andere meisje kreeg.

gooodluck! (:

Maar wat moet ik dan doen? Ik ben super slecht in aandacht trekken :stuck_out_tongue:

haha, same as me.
heeft hij misschien vrienden waar je ook mee omgaat?
dat je wat met z’n allen gaat afspreken?
en je kunt ook gewoon op msn,
een keertje iets vragen over huiswerk ofzo,
en dan gewoon zo doorpraten,
’ lekker weertje he ? ’

hahaokee slechtvoorbeeld. :stuck_out_tongue:

ooh dit doet me zo denken aan een jongen waar ik ooit een crush op had, hij zit ook bij mij in de klas. alleen hij accepteert me nog niet eens op hyves xD. maar het leek toen ook wel dat hij een oogje op me had enzo, maarja ik heb dus nu maar de moed opgegeven xD. /ik kan je eigenlijk niet verder helpen, maar idd hem zelf naar je toe laten komen is een optie ^^/

Raakt ie dan niet verveeld en gaat ie denken van wat een saai mens ze heeft het alleen over hw… ohja … dit doet me denken aaan iets… 1 x en echt 1 x hadden we een ‘‘volwassen gesprek’’ maar dat was maar 1 x en lang geleden.

jaaaokee, dat zou wel kunnen.
is er niet binnenkort een schoolfeest?
kun je daarover beginnen…

ikben echt inspiratieloos, haha.

Allemaal afgelopen…?

;( bijmij ook al…
uhpff. ikheb echt geen idee.
ikzal zeggen probeer gewoon met m gezellig te gaan praten.
’ makkelijker gezegd als gedaan ’

najaa, succes in ieder geval. :slightly_smiling_face: