Jongen uit mijn klas

Hey,

In mijn klas van economie zit een jongen, waar ik normaal in de pauze weleens mee praat. Hij leek aardig enso, praatte gewoon normaal, merkte niks geks aan hem. Tot hij laatst opeens mijn telefoon pakte en zijn nummer inzette. Hij vroeg aan mij ‘Wat ga je morgen doen?’ Anders gaan wij afspreken. Dus hij vroeg ook om mijn Facebook en begonnen via dat beetje te praten. Alleen hij begon rare dingen te zeggen als ik vind je lekker enso, ik wil je ***. Dus ik dacht zo van hmm apart. Was best wel verbaast, want had dat niet van hem verwacht. Dus ik probeerde gewoon een normaal gesprek met hem te voeren. Vroeg wat hij van onze klas vond zei hij ‘Kut, maar ik kan dan wel de hele les naar jou kijken.’ Ielg. Het erge is dat hij 24 is maar hij kent echt geen manieren. Nu praatte hij toen we weer les hadden opeens niet meer, niet groeten niks. Lijkt opzich wel fijn, want met zo iemand wil je liever niks te maken hebben, maar ik merk dat ik het wel lastig vind. Eerst praten we gewoon normaal. Ik moet ook steeds aan de les aan die dingen denken. Bah. En hij keek mij ook met zo’n grijns aan. Zo’n niks aan de hand houding. Ik kan daar echt niet tegen. Wat moet ik doen?

wtf wat 'n creep.

Gewoon negeren en zorgen dat je bij vriendinnen bent als hij in de buurt is. Ik zou um persoonlijk ook van fb verwijderen.

negeren en verwijderen van fb. wat een creep.