Jongen uit mijn klas. Wat moet ik doen??

Heeii iedereen,

Aan het begin van dit jaar kwam er een nieuwe jongen bij me in de klas en ik vond hem meteen leuk. Ik praatte best wel veel met hem in de les en zo. Maar na een tijdje vond ik hem niet meer leuk en we praatten toen en nu ook bijna tot niet met elkaar. En hij heeft ook nog eens een vriendin dus daarom ging ik hem al helemaal proberen te vergeten wat gelukt is. Alleen laatst lette ik weer op hem en elke keer als ik naar hem kijk dan kijkt hij terug en dan kijkt hij daarna weer snel weg. Wat betekent dit en wat moet ik hiermee?? Ik ben echt bang dat ik zo weer hem leuk ga vinden terwijl hij een vriendin heeft en dat doet me alleen maar pijn… help me!!

Als je hem niet leuk vindt, dan boeit het geen fuck wat dat betekent. Laat hem lekker z’n ding doen en af en toe naar jou kijken. Als je hem weer leuk gaat vinden, dan heb je gewoon pech! Een jongen die bezet is, daar blijf je gewoon van af.

weet je zeker dat het niet uit is met zijn vriendin, omdat hij nu naar jou gaat kijken? Veel succes ermee in ieder geval :slightly_smiling_face:

@xNouk op fb staat dat ze wel een relatie nog hebben maar normaal zetten ze alles wat ze samen doen op fb en dat heb ik ook al een tijdje niet meer gezien. Dankje! :slightly_smiling_face:

Als een jongen naar je kijkt, is hij toch niet meteen verliefd? :flushed:

Misschien keek hij gewoon rond, en voelde hij zich toen hij zag dat jij naar hem staarde ongemakkelijk?

Dit hoeft echt niks te beteken. Een jongen kijkt nou eenmaal naar andere vrouwen, en waneer een vrouw dat opmerkt en hij niks meer dan alleen kijken wou draait hij weg met zijn hoofd. Dit mijn verklaring op wat er aan de hand is. Hij vond jou die dag er gewoon goed uitzien en was het even in zich aan het opnemen. No big deal en geef toe dit doe jij vast ook anders keek jij zijn kant ook niet op :wink: