Jongen uit Duitsland

Hey!

Ik heb twee weken geleden een leuke jongen op vakantie ontmoet uit Duitsland. Nou hebben we afgesproken dat hij volgende week een paar dagen naar NL komt. Heb er echt superveel zin in, heb zelfs al een heel lijstje van leuke dingen gemaakt die we kunnen gaan doen, maar nu het dichterbij komt vind ik het opeens superspannend!
Ik ken hem eigenlijk nog niet goed en ben best onzeker, maar ik vind het best een eng idee dat ik verantwoordelijk ben voor een leuke tijd gezien hij naar mij toe komt. Help jongens, hoe kom ik van deze onzekerheid af?

x

Niet. Je blijft gewoon zenuwachtig. Maar als je eenmaal met hem bent en leuke dingen doet, dan gaat dat als het goed is vanzelf over! Zenuwachtig zijn is goed.

Ik heb het ook zo ongeveer gehad.
Een nederlandse jongen in het buitenland leren kennen, die later speciaal voor mij een ticket heeft geboekt en is teruggekomen (toen we elkaar leerden kennen hadden we nog maar 2 dagen tot zijn vertrek.)
Ik scheet 'm.

Gewoon over je heen laten komen en een leuke tijd hebben. :slightly_smiling_face: Het gaat vast wel goed komen.

haha ik had ook ooit iets met een Duiste jongen, heb hem alleen na ons ontmoeting nooit meer in rl gezien…):

gewoon doen! die jongen komt niet zomaar vanuit duitsland speciaal naar jou toch? je kunt ook aan hem vragen wat hem leuk lijkt om te doen?

Ah dankjullie wel voor de tips :slightly_smiling_face: just let it come