jongen uit deurne

hey meiden! dit hoort eigenlijk in het 'vind hij me leuk’topic maar aangezien dit topic eigenlijk gewoon niet werkt ga ik het toch maar hier neer zetten :flushed:

ik heb kort geleden een jongen via tinder ontmoet die op het begin toen ik met hem afgesproken had heel lief tegen me deed maar het wordt steeds minder.
als ik hem zie ( ook al zie ik hem niet vaak want hij woont 1 uur van me af) doet hij wel erg leuk. maar via sms dus gewoon niet, maar ik heb hem pas 4 keer gezien in 3 weken tijd. dus weet ik niet hoe hij zich nu voelt, omdat het niet echt opschiet tussen hem.
vroeger was hij een “player” maar ik weet niet of hij dit nog steeds is…
ik heb geen zin om me dadelijk weer rot te voelen omdat hij toch niks wil…
wat denken jullie?

Vanwaar die titel? Ik dacht dat je op zoek was naar een jongen uit Deurne…

Anyways, ik heb geen idee, denk dat je dat het beste aan hem kan vragen.

^ oeps sorry kan ik de titel veranderen?
ik wil het niet rechtstreeks aan hem vragen omdat ik hem nog niet zolang ken en dit dan raar over komt…

Hé ik woon vlakbij deurne haha!

OT: Misschien kun het hem het beste gewoon vragen? Dan krijg je van jongens vaak de meeste duidelijkheid. Bovendien zijn jongens soms gewoon ontzettende droogkloten als het om contact via whatsapp of sms ofzo gaat. Vraag het hem face to face, dan krijg je waarschijnlijk het snelste en het eerlijkste antwoord.

Pas 4 keer gezien in 3 weken tijd is opzicht wel veel toch als je na gaat dat hij zo ver woont. Vraag gewoon of hij echt op zoek is naar iets serieus.

Op deze vraag kunnen wij moeilijk een antwoord geven. Vraag het gewoon aan hem…

Als je mn vriendenverzoek even bevestigd kan ik je iets vertellen wat ikliever niet zomaar op internet zet

Ik vind het ook nog best veel. Die jongen zal misschien ook wel een druk bestaan hebben…Vraag het gewoon.

Ik zou het gewoon vragen aan hem, dan krijg je inderdaad de meeste duidelijkheid!

Ik kom oorspronkelijk ook uit deurne! 99% zekerheid dat ik hem ken, haha! Je zou me een note kunnen sturen met zijn naam?

Klinkt als mijn ex.