Jongen uit de trein

Hey hey,
Ik heb een beetje een random vraag. Een tijdje geleden zat ik in de trein onderweg baar Utrecht. Halverwege de reis kwam er een team langs met mensen die zo’n enquête over het openbaar vervoer gaven. Een leuke, spontane jongen (leek dan zo) gaf hem aan mij. Hij was wel mn type en keek me met een lieve lach aan. Ik heb een aantal keer terug eraan gedacht, maar heb er niks mee gedaan. Nu denk ik waarom probeer ik hem niet op te zoeken op facebook. Normaal ben ik wel redelijk goed in stalken, maar ik zou nu niet weten waar ik moet beginnen. Ik dacht eraan de naam van dat team op te zoeken maar dat is nergens vindbaar. Ik weet dat dit lijkt op het zoekwerk van een speld in een hooiberg, maar als jullie tips hebben zou ik het graag horen. Misschien weet een van jullie de naam van de organisatie die zulke enquêtes geeft in treinen?
Groetjes, stalkend en wanhopig meisje

Oei dat wordt lastig. Waar ging de enquête over?
Misschien was het door Ipsos?

Hartstocht in de trein op Facebook misschien?

Die enquête ging over het openbaar vervoer, of je je veilig voelde, of het schoon was, of je het snel genoeg vond gaan, hoe vaak je met openbaar vervoer reist zulk soort dingen

Ik ben niet echt bekend met hartstocht in de trein. Is dat anoniem en moet je dan een privébericht sturen naar die pagina zelf?

Het is anoniem, maar dat moet je dan wel even aangeven. Ik heb net even op de pagina gekeken en ik geloof dat het inderdaad de bedoeling is om hen een privebericht te sturen en dat zij het dan wellicht kunnen plaatsen. Je kunt ook zelf een bericht op die pagina zetten, maar dan ben je niet anoniem meer(je zou dan misschien een vriendin kunnen vragen of zij voor jou wil posten, heb ik ook wel gedaan voor een vriendin).

Ik kwam tijdens het googelen ook nog deze site tegen: https://treinflirt.nl/. Daar zou je ook nog een oproepje op kunnen zetten.

Succes!

Moest je het via internet invullen? Want, dan kan je kijken in je geschiedenis.