Jongen uit de nieuwe klas..

Hey iedereeenn,

Ik heb alweer school sinds 18 augustus :frowning_face:, en ja je komt weer in een nieuwe klas en school… Allemaal andere mensen. En nu zit er dus een jongen bij mij in de klas, die ik naja wel een beetje leuk vind, als ik naar hem kijk, kijkt hij ook naar mij enzo… En dan durf ik niet terug te kijken, of te lachen, ik durf ook niet tegen hem te praten enzo, hij is blijven zitten dus hij kent iedereen uit de 4e enzo al, en hij is een sportleerling dus hij kent Heel veel van onze school wel, dus ik ben bang als ik iets zeg tegen hem dat ik dan voorschut sta, maar hij keekt soms ook gewoon 10sec lang naar me… Dan kijk ik amper een seconde en kijk snel weg en krijg zo’n gevoel in m’n buik…

Kan iemand mij misschien helpen?

XXX anouk

Meestal is het een goed teken als een jongen lang en vaak naar je kijkt, dus het zou heel goed kunnen dat hij je wel ziet zitten :slightly_smiling_face: Misschien moet je als eerste eens proberen een basic gesprekje met hem aan te gaan, over school of huiswerk ofzo? Je kan dat zelfs op facebook/app doen als je dat wat minder eng vindt… Aan zijn reactie moet je waarschijnlijk wel wat kunnen merken.

Heel veel succes!

Misschien zorgen dat je tijdens gym een keer bij hem ingedeeld wordt en dan een gesprekje met hem aangaan? Of eens bij hem in een groepje gaan samen met een vriendin? Dat zijn makkelijke manieren om met hem in contact te komen, mocht dit niet echt haalbaar zijn dan kun je ook eens een standaard gesprekje aangaan waarin je iets vraagt over school bijvoorbeeld.

Als je hem op Facebook/app hebt kun je hem over een tijdje wel een vraag stellen over je huiswerk en zo misschien een gesprekje op gang krijgen.

Bedankt voor de tips !!