Jongen uit de eerste, Help.?

Haey,

Misschien hebben sommigen mijn andere topic gelezen, en denken jullie nu wtf,
maar die jongen vind ik niet meer leuk, en toen ik dat topic startte had ik de moed
al best wel opgegeven maar probeerde ik hier nog wat tips te krijgen. Maar, er zit
op onze school een hele leuke jongen in de eerste {ik zit in de tweede}. Of eigenlijk
kan ik hem niet leuk noemen, wel heel knap. Een meisje uit mijn klas gaat om met
een meisje uit zijn klas, en dat is ook een vriendin van hem, ze fietsen samen en ze
wonen dicht bij mij dus we kunnen samen fietsen. Er zijn alleen wel een paar problemen,
want hij gaat om met een paar jongens die ik ken uit de tweede, waar ik bepaald
geen goede herrinneringen aan heb en ben best bang dat ze gaan stoken wanneer
ze erachter komen dat ik hem leuk vind. En ik kan me mond niet houden, nu heb ik
namelijk al aan te veel mensen verteld dat ik hem leuk vind, terwijl ik hem niet eens
ken!. Ik weet dat dat heel dom is, maar wat ik ook altijd doe is me heel druk en
anders gedragen bij een leuke jongen, en achteraf kan ik mezelf wel voor me kop
slaan, maar het gaat gewoon automatisch, en dan maak ik de ene suffe, truttige, stalkerige
opmerking na de andere.

Kan iemand mij aub helpen, want ik weet echt niet wat ik moet doen.

Ga een keertje met je vriendin mee naar zijn vriendin als hij er staat. Maak dan ook een opmerking tegen hem. Probeer wel jezelf te blijven!

up…

Morgen kan ik met ze mee fietsen, dus dan leer ik hem misschien een beetje
kennen. Iemand tips om niet overdreven druk/irritant/stalkerig te doen?

Je inhouden =P
Misschien moet je over een beetje een neutraal onderwerp praten, school ofzo, dan heb je minder kans dat je iets stalkerigs zegt ofzo,

Succes =P

Oke, bedankt.