Jongen twijvelt maar wat moet ik zeggen?

Ik vind een jongen super leuk heb met hem gezoend alleen ik woon dus 20 km van hem af en hij baalt daar ontzettend van en ik ook. hij zei dus tegen mij ik denk dat je me beter kan vergeten. voor mij was dat echt een schrok en heb gewoon 5 dagen om hem gehuilt ofzo, maar hij komt dus morgen misschien ook op een feestje waar ik kom maar WAT MOET IK DOEN als ik morgen hem zie, wat moet ik zeggen wat lief over komt en wat hem twijvelt zeg maar, ik heb me voor genomen als hij op het feestje te is om te vragen of hij even met me mee wil gaan naar buiten,
hebben jullie tips … ik wil zo graag dat het weer goed komt!

Ik denk niet dat je voor hem moet gaan; als hij nu al twijfelt, lijkt hij niet 100% voor je te gaan…

Maar, je kan hem even apart nemen en over de situatie praten. Je hoeft jezelf niet te bewijzen door opeens lief te doen; als hij voor je wil gaan, moet hij je nemen zoals je bent en als hij niet overtuigd is, dan heeft hij pech.

Sorry als dit bot overkomt.

Ik zou gewoon normaal tegen hem doen, en je kan wel met hem praten
maar ik zou niet zo’n dramatisch gesprek met hem gaan voeren,
misschien komen zijn gevoelens wel vanzelf na boven als hij jou weer ziet

nee oke ik snap je wel. maar ik ken hem ergens van en hij vond mij als eerst leuk en dat smste hij mij en hij begon me die x te zoenen dus dan denk je dat het wel goed zit, hij is soms heel vaag dan gaat hij weg van msn en dan zegt hij doei(L) of gewoon doei …
ik snap hem niet, maar ik wil nog wel even voor hem gaan :blush: want hij is gewoon super leuk en hij bedoelt het echt goed zeggen al mijn vriendinnen…

Eerlijk gezegd denk ik dat de afstand een smoesje is. 20 kilometer stelt niks voor toch? Ik zou hem vragen waar hij zo bang voor is en hem laten gaan, denk niet dat hij de moeite is om op te wachten.

Ik snap jullie wel, allemaal wat jullie bedoelen,maar hij wil de ene x wel afspreken & andere x niet en hij is ook bang om me te zien bang dat hij me weer zo leuk zal vinden :flushed: ik baal ontzettend want ik zit hier al de hele tijd mee, maar jullie kunnen me denk ook niet helemaal helpen :flushed: , ik moet er morgen gewoon zelf voor gaan en het moet me gaan lukken (:

^
suc6

of vind je het ook dom :flushed:
geef eerlyk je mening maar ;p

Ik vind het niet dom.
Maar ik zelf heb een vriend die 10 minuten van mij vandaan woont.
Ik zie hem ongeveer 2 x per maand…
Dus volgens mij ligt het niet echt aan de afstand
Misschien gebruikt die jongen die je leuk vind het als een smoes. Want als je elkaar wilt zien doe je er ook alles voor dat je elkaar kunt zien.
Je moet gewoon eerlijk zijn tegen die jongen en uitleggen wat je voor hem voelt en dat je niet echt met die afstand zit.
En je zegt dat hij bang is dat die jou weer leuk gaat vinden…Volgens mij vind hij je dan nog niet ‘echt’ leuk.
Klopt het wat ik zeg?

En spreek je hem op msn? of mobiel?

Mischien bedenkt hij zich wel als hij je alleen al ziet,
mischien is dat wel genoeg om hem over te halen.

Ik heb ongeveer dezelfde situatie gehad. Alleen die jongen woonde 10 km van mij af. En hoe lullig het misschien ook klinkt als hij nu al twijfelt gaat dat meestal niet veranderen. Je moet 100% voor iemand gaan, als hij dat niet doet dan weet ik zeker dat jij beter verdient.

uhm,Ga je toevallig naar lunenburg ?;p
weetje…
ik heb dat ook gehad,toen ik nog wat jonger was.
& ik denk dat hij een smoesje gebruikt…
Waarschijnlijk wil die jongen niks verder en wou die alleen zoenen.
het is misschien hard,maar veel jongens zijn zo.
het kan natuurlijk ook zijn dat hij bang is dat het toch niet goed gaat lopen met die afstand.
Maar dat kan jij zelf beter weten, want jij kent hem!
Ik hoop het laatste voor je,& veel plezier op je feest; )

ik persoonlijk vind 20 km niet zo heel veel…

jij persoonlijk misschien,
Maar misschien wil hij wel iemand die heel dicht bij hem woont?^^

Nah 20 kilometer is niet ver?

Als hij 20 km al te veel moeite vindt zou ik hem maar snel dumpen.

20km is niks… Je kunt het zelfs nog fietsen? :'D
Ik zit nu met een jongen die 45km van mij afwoont, en dan pakken we gewoon de trein…
Waar een wil is, is een weg. Als hij er geen moeite voor wil doen, zou ik 'm laten vallen.

20 kilometer…als je met de trein gaat ben je er zo. Je zou het zelfs nog kunnen fietsen