Hee dames,
een paar maand geleden had ik iets met een jongen, we vonden elkaar echt leuk… hij wou de tweede date gelijk al heel ver met mij gaan en ik zei dat ik dat niet wou… ineens had hij het druk, kon nooit meer afspreken, deed ook geen moeite om met mij af te spreken en kon blijkbaar geen tijd voor mij maken. ik heb het toen beëindigd omdat ik dat echt kut vond, maar ik heb hem nog wel lang leuk gevonden…
hij was dit weekend jarig dus smste ik hem… dat draaide op iets anders uit. zo ging het gesprek:
ik: heeeee gefeliciteerd met je verjaardag! je krijgt nog wel eens 3 kussen
hij: oeeeeh, dat zou nog wel eens een spannende avond kunnen worden, volgende week ben ik druk, maar die week erna? xxx
ik: dan zal ik even in mijn agenda moeten kijken (als grapje)
hij: okee, dan smsen we daar nog over deze week
ik de volgende dag: Heeeee, je was best dronken gister of niet?
hij: nauwelijks
ik: niet liegen… anders zou je nooit van ZULKE smsjes sturen
hij: waarom zou ik dat niet doen? maar je moet je alleen wel beseffen dat het tussen ons alleen voor de lol is wat mij betreft.
ik: denk je echt dat ik serieus met jou wil dan?
hij (begon hij weer over een paar maand geleden): jij nam het toen wel serieus
ik: dat was 4 maand geleden, en ik denk nu veel anders over jou (negatief bedoeld)
hij: ow, dan kunnen we wel een x een leuke avond hebben of niet?
wat zal ik hem terug smsen? ik heb zo’n zin om hem terug te pakken, dat zeg je toch niet tegen een meisje? alleen voor de lol wat mij betreft… pfffff.
ik had het idee om hetzelfde te doen wat hij ook bij mij deed… geen moeite doen om af te spreken, VAAAAAAAK afzeggen en hem gwn een beetje te playen