Jongen te kort?

Hee meiden,

Ik heb een jongen leren kennen via Internet en het klikte meteen. Eerst was het alleen chatten, maar later gingen we ook bellen en skypen. We weten het nu zeker, we vinden elkaar leuk en we willen nu eindelijk in het echt gaan afspreken. Maar er is iets waar ik mee zit. Hij zei namelijk dat hij 1.62 is. Hij weet nog niet hoe lang ik ben, maar ik ben 1.70. Ik ben bang dat als we gaan afspreken dat hij dan echt veeeel te klein is. Ik vind het echt heel jammer en ik hoopte dat ik wat kleiner zou zijn. Nou is mijn vraag, zit er echt véél verschil tussen 1.62 en 1.70? En wat zouden jullie doen in zo’n situatie? ik vind dit heel jammer want ik vind hem echt heel leuk en hij mij ook.

xx

Ik heb ook een vriendje gehad die echt wel een stukje kleiner was als dat ik was, maar voor ons was het gewoon duidelijk dat we elkaar echt echt echt leuk vonden en dan maakt dat eigenlijk niks meer uit.
Als ik nu zou mogen ‘kiezen’ zou ik ook voor een langere jongen gaan, maar zoiets kan je niet van te voren beslissen. Neem hem zoals hij is en hij zal jou vast ook gewoon nemen zoals jij bent. (:

Het is lastig daar nu al over te oordelen, wacht de ontmoeting af en dan zal je snel genoeg merken of zijn lengte jouw gevoelens in de weg staat? Maar op zich, je vindt iemand leuk om zijn persoonlijkheid, niet om zijn lengte of andere dingen waar hij niks aan kan doen dus het is misschien ook wel een beetje gemeen om iemand daar meteen op af te schrijven.

daar zou ik nooit last van hebben :upside_down_face:

8 centimeter is echt niks. Laat je niet tegenhouden door 8 nietszeggende centimeters.

Haha dat maakt echt niet uit hoor! Als het een leuke jongen is, boeiend!

Komop…het gaat toch niet om de lengte -.-

-

Hopelijk compenseert hij het met de grootte van iets anders :’’’’)

Nee ok, kleinere jongen zou ook niet mijn voorkeur hebben maar als jullie elkaar leuk vinden dan is lengte niet zo belangrijk

Liefde is liefde :slightly_smiling_face:

dat dus! Het zou toch niks mogen uitmaken :slightly_smiling_face:

Geen zorgen over maken. Iedereen hier zegt al dat het niks uit maakt.
Laat je hierdoor niet tegenhouden. 8 cm valt best mee :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen laat je niet tegenhouden! Ookal kan ik zelf me er heel erg aanstoren bij andere haha. Ik ben zelf 1.62 en mn vriendje is 1.78 en met hakken aan ben ik iets kleiner dan hem maar dan maak ik me al zorgen of hij niet kleiner is haha… :flushed:

[s]Lol… Mijn stiefbroer is net zo groot (1.62) en hij leert ook meisjes via internet kennen haha.

[/s]Maar lengte maakt niets uit… Daar gaat het toch helemaal niet om in de liefde :slightly_smiling_face:

:’)

Oordeel niet op lengte, dat is voor hem ook niet eerlijk. Als het blijkt na de ontmoeting dat je hem echt leuk vind, wat maakt de lengte dan nog uit?