Jongen school

Ik vind een jongen leuk die bij veel vakken bij mijn zus in de klas zit.
Mijn zus weet er niet van. Ik heb vaak oogcontact met hem, maar dan kijken we allebei snel weer weg.
Ik heb hem nog nooit gesproken. Zijn kluisje zit tegenover die van mij. Ik heb helaas ook niet het lef om hem zomaar aan te spreken. Ik heb wel zijn nummer, dat stond namelijk bij zijn Facebook.
Het is net 2 weken uit met zijn vriendin en ik wil het dan ook niet overhaasten.
Flirten weet ik wel hoe dat moet, daarom maak ik dit topic ook niet aan.
Alleen weet ik niet wat ik nu moet doen.

Flirten.

Misschien zo: ‘‘Hey, ik ben Delilah en ik weet niet waarom, maar ik zou je graag beter willen leren kennen.’’

Feit is dat je hier heel veel lef voor nodig hebt haha. Maar veel heb je toch niet te verliezen.

Hierover heb ik al wat gezegd: ‘Flirten weet ik wel hoe dat moet, daarom maak ik dit topic ook niet aan.’

Daarvoor heb je inderdaad veel lef nodig.

Ik ben altijd vooral bang dat als ik zoiets doe dat hij/zijn vrienden me daar nog lang mee achteraan gaan.

Help :flushed:

Daarom is mijn boodschap ook: Ga flirten.

Volgens mij heeft het bij jou ook nog een tijd geduurd voordat je wat deed, als ik mij jou berichten voor je wat met je vriend kreeg nog goed kan herinneren.

OT: Maar kan je niet aan je zus vragen wat zijn hobby’s zijn, dan kun je misschien daar op inspelen als je hetzelfde leuk vindt. En gewoon eens beginnen met hoi zeggen als je hem tegenkomt bij je kluisje :slightly_smiling_face:

Je weet hoe je moet flirten, doe daar iets mee (:

Oke, ik ga het proberen ! Bedankt dames !

Bij andere jongens misschien. Met mijn huidige vriend is het best nog snel gegaan :wink:

Heb hetzelfde probleem :’)

Het liefst zou ik het lef willen hebben om gewoon naar hem toe te gaan en van heey, heb je zin om een keer iets te gaan doen? te zeggen, maar ik ben een schijtluis dus helaas…

Berichtje sturen op feesjboek of je telefoonnummer in zijn kluisje doen.

Hij heeft geen facebook dat is het meest naaiende, en we hebben teveel kluisjes op school. Heb wel al eens vaker met hem gepraat en geflirt haha :'D