jongen schaamt zich

----

Jeetje, das sneu.

Waarom schaamt hij zich voor je?

Hy schaamt zich voor jou? In wat voor opzicht doet tie dat dan.

Naja ik had 2 jaar geleden een vriend, en hy zei dat NIEMAND maar dan ook NIEMAND het mog weten enzo, toen was ik zo verliefd dat ik het allemaal wel best vond. Maar achteraf is het eigenlyk best wel erg dat je EIGEN VRIEND die van je moet houden zoals je bent, zich voor je schaamt.

Een jongen die zich voor jou schaamt is je naar mijn mening niet waard.

Praat met hem erover. Als hij zich niet durft te uiten, is hij niet gek genoeg op je. Als hij echt zo gek op je is, zou het hem niets uitmaken.

ik heb dat een week a 2 geleden ook gehad.
hij wilde het geheim houden omdat hij ‘bang was gepest te worden’ terwijl iedereen het al wist zowat, voor mijn gevoel was het op dat moment al over, ik bedoel: wat heeft het voor zin om je relatie geheim te houden?
als je echt van iemand houdt dan heb je alles voor hem/haar over en dan is hij/zij helemaal het einde maar blijkbaar was het ‘houden van’ mij niet sterk genoeg om zn angsten te overwinnen en mijn ‘houden van’ hem niet sterk genoeg om het te accepteren; opzich wel jammer want was wel een hele lieve jongen.

Doet pijn om te horen … maar tis waar

ja ik vond het eerst moeilijk te accepteren, omdat we echt een hele leuke tijd hadden tijdens de excursie in Engeland en we hadden gezoend en heel romantisch enzo en opeens zegt ie zoiets; naja weetje het komt hard aan maar is denk ik beter om realistisch te kijken dan te dromen en keihard te vallen daarna. :wink:

Is het trouwens dat ie alleen maar bang is voor de reacties van die twee jongens, of gewoon van iedereen?

Weet je zeker dat hij zich voor je schaamt? Misschien is er iets ander.

Een vriendin van me (best knap) heeft met een jongen (lelijk), maar hij wil liever niet dat iedereen het weet. En ik weet toch wel zeker dat hij zich niet voor haar schaamt.

Ik had gezoend met een jongen, maar hij wilde het ook stilhouden. Bleek dus dat mijn reputatie niet zo goed is omdat ik irritant ben en dat hij zich schaamt. (Ja sorry!)
Nou toen was ik het helemaal zat! Dan hoeft hij ook niet te verwachten dat ik iets met hem krijg.
Was het niet van plan, maar nu zit het er helemáál niet in, wat een afknapper.

Meisje kies voor jezelf, en niet voor een loserboy die je niet waard is.

waarom zou je in godsnaam iets met iemand willen hebben die zich voor je schaamt? ik zou het echt vernederend vinden man, je hebt toch wel meer zelfrespect dan zich zo te laten behandelen?

meteen dumpen zou ik doen hij is jou niet waard. als je iets met iemand hebt moet je je niet schamen. Ik heb een jongen ontmoet die juist iets te hard van stapel loopt en er zich absoluut niet voor mij schaamt <3

In echte liefde steun je elkaar in de goede en slechte tijden, deze jongen heeft dat blijkbaar helaas niet voor je over (sorry) Ik zou het uitmaken. What’s the point om nog bij elkaar te blijven? Als je echt om iemand geeft/houdt dan moet je met opgeheven hoofd met elkaar door het leven kunnen. Hoe het zo klinkt zit er geen toekomst met die jonge…maak het maar uit zou k zegge voordat hij zegt dat hij jouw gedumpt had.
En wat maken die vriendjes van hem nou weer uit? Einde v/d dag loopt hij niet met hun te zoenen maar met jouw!

Als met iemand een relatie hebt , ben je er trots op en laat je dat zien. Je houdt van elkaar en als die jongen écht van je hield zou hij zich niet laten intimideren door de reacties van zijn vrienden! (btw. hoe oud is hij eigenlijk?) Als ik jou was (en zoals vele andere mensen hier) zou ik hem dumpen, maar je schreef dat dumpen geen optie was? Doe het toch maar , want hij is jouw zéker niet waard. Hij moet blij zijn dat hij jouw heeft en zich niet schamen , hij zou zich NOOIT mogen schamen als hij écht van je hield. Want dan houdt hij van je om hoe je bent , dus ik denk gewoon dat hij niet echt van je houdt omdat het hem kan schelen wat zijn vrienden denken.

Nou ik zou eerst in ieder geval er een goed gesprek over hebben, jongens zijn soms nou eenmaal nogal lomp en misschien heeft ie niet door dat het ontzettend lullig is. En dan kan je eventueel zeggen dat als hij zich er niet overheen zet en niet voor jou opkomt, hij en zn ego kunnen oprotten.
Want de situatie zoals ie nu is is geen doen, maar ik vind dat je moet hem wel een kans geven van zijn fouten te leren. Als er niks verandert zou ik het idd uitmaken, dit is nou niet bepaald goed voor je zelfvertrouwen lijkt me.

ik sluit me aan bij OOII;)