Jongen reageert traag

Hey girls~~

Ik zit met een probleemje, namelijk;
Ongeveer 4 maanden geleden heb ik een leuke jongen ontmoet. De eerste 2 weken dat we elkaar hebben leren kennen, heeft hij mij al gezegd dat hij mij best wel leuk vindt. Ik had toen gelijk gezegd dat ik hem als een normale vriend beschouwde.
Daarna hadden we nog een paar keer gezien en we chatten ook dagelijks met elkaar. Meestal begint hij met de gesprekken, ook reageert hij heel snel op mijn berichten… Hij was iemand die heel makkelijk klets, en later begon ik ook gevoelens voor hem te krijgen. Tot deze week; hij reageert traag op mijn berichten en ook een beetje kortaf.
Zoals vandaag; ik had iets naar hem gestuurd en hij had mijn berichten gelezen op facebook (dat kon ik zien), maar hij reageerde pas een uur later terug. Op whatsapp zag ik wel dat hij de heletijd online is geweest… wat zou dit betekenen? Vind hij mij nu minder leuk?
Wel moet ik toegeven dat ik zijn berichten ook heel laat pas beantwoord…Ik zit hier wel mee.

Misschien dat hij het expres doet omdat jij ook niet altijd meteen antwoord. Of hij vind je minder leuk, dat kan, maar dat weten wij niet. Dus dat kun je beter aan hem vragen. Jongens zijn over het algemeen meestal wel bot via chatten, dus het kan er ook gewoon liggen aan het feit dat het een jongen is :’)

Bedankt voor je snelle bericht…
Maar hij weet toch niet dat ik soms expres traag reageer toch?

Nee maar als jij een paar uur later reageert, gaat hij dat juist expres doen. Tenmiste, dat zou kunnen. Ik weet niet wat voor type jongen het is. Hoe oud zijn jullie?

20

en het feit dat hij de heletijd al online is op whatsapp… dat trekt mij niet

Kan ook niet kloppen hoor, dat online dingetje. Ik zou iig niet gaan zeiken van, waarom negeer je me, hoe verleidelijk het misschien ook is. Begin af en toe gewoon een gesprekje met hem en leg uit dat je gevoelens voor hem hebt gekregen (misschien face to face).

Oke het irriteert mij echt.
Ik denk dat hij iemand anders leuk vindt. Want ik probeer nu al super snel op zn berichten te reageren en alsnog lees hij mn berichten (op fb chat zie je wanneer iemand iets heeft gelezen) en beantwoord hij pas laat en nu heeft hij mn vraag nog steeds niet beantwoord :frowning_face:
Nu vraagt hij ook niet meer wat ik in het weekend ga doen of iets dergelijke…normaal zegt hij dat altijd.

up