Jongen reageert niet meer

Ongeveer anderhalve maand geleden stuurde een jongen me een berichtje via kik (een chatapp). Tot een paar dagen geleden spraken we elkaar bijna dagelijks, hadden we het erg gezellig en zei hij dat hij van me hield. Totdat ik hem vrijdag een berichtje stuurde waarop hij niet antwoordde dus ik stuurde hem nog een paar berichtjes om te vragen wat er aan de hand was of dat ik iets verkeerds had gedaan waarom hij niet meer antwoordde. De berichten die ik stuurde had hij inmiddels gelezen, maar er kwam nog steeds geen antwoord. Ik snap wat er mis is en er toe leidde dat hij niet meer antwoordde. Het klinkt misschien heel raar omdat ik hem niet persoonlijk ken maar ik zit er echt mee en voel me rot.Can you help me? Liefs

Niet te veel berichtjes gestuurd erna hoop ik? Dat kan ze ook afschrikken. Kan zijn dat hij gewoon even heel druk was. Niets meer sturen en gewoon afwachten. Als hij niks meer stuurt, dan weet je genoeg

Ik zou in ieder geval geen berichtjes meer sturen, dat is nu aan hem. Sowieso vind ik het raar als een jongen via kik zegt dat hij van je houdt, nu ik ervan uitga dat jullie elkaar niet persoonlijk kennen. Houden van is iets waardevols dat je niet zomaar voor het eerst tegen iemand zegt via je telefoon. Laat het even rusten. Als hij niks terugstuurt, laat het dan vooral gaan. Op zo’n wispelturige jongen zit niemand te wachten.

Het probleem is dus dat ik dat wel heb gedaan…

Oké, daar kun je nu niks meer aan veranderen. Ik bedoel dat je nu geen berichten meer moet sturen.

dankjewel voor je snelle reactie :slightly_smiling_face: x