Jongen reageert altijd laat

Halloo Girls,

Ik heb wat meidenadvies nodig van jullie!
Sinds een tijdje ben ik namelijk aan het appen met een jongen die ik online heb ontmoet (ik heb hem ook nog niet in het echt gezien). Vanaf het begin dat we met elkaar appen reageerde hij altijd al langzaam. Vaak maar 1-2 keer per dag en geeft hij de rede op dat hij niet zoveel op zijn mobiel wil zitten. We appen nu al een maand, maar ik heb het idee dat hij sinds kort steeds langzamer/ later reageert terwijl hij wel gewoon af en toe online is. Eerst dacht ik dat hij niet meer geinteresseerd was, maar als hij reageert dan vraagt hij vaak daarna nog wel een vraag aan mij. Wat denken jullie; Is hij nog wel geïnteresseerd of doet hij gewoon beleefd en antwoord terug en moet ik het gewoon dood laten lopen? Want ik wil niet zo’n meisje zijn dat telkens moet vragen waarom reageer je zo laat/ reageer je niet?

Jongens zijn geen meiden die super snel reageren.
Jongens reageren nu gewoon sloom, dat is eenmaal.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-jongens-whatsapp-topic-289997.0.html

Ik denk dat je dat beter hier kan vragen (:

De jongen waar ik nu 2 dates mee heb gehad doet precies hetzelfde. De dates waren super, en ik heb het idee dat hij me ook leuk vindt (waarom zou hij anders bios en etentje betalen, daarna meelopen naar het station omdat het te donker is en me vervolgens zoenen?). Hij reageert niet vaker dan 3-4 keer per dag, maar zo zijn sommige jongens nou eenmaal. Ze hechten vrij weinig waarde aan whatsapp en praten veel liever in het echt.
Misschien een idee om op date te gaan met hem? Weet zeker dat hij dan heel anders overkomt(;

Dat durf ik niet te vragen haha aangezien hij haast niet meer reageert (1x per dag) en ik nu dus niet meer zeker weet of hij geïnteresseerd? Dan voel ik mij zo opdringerig als het maar van 1 kant komt

dankje! :slightly_smiling_face:

Dit ja. De meeste jongens hechten er echt geen waarde aan en spreken liever gewoon af. Verder zijn hun niet als meiden dat ze elke keer hun vrienden moeten appen als er weer iets is gebeurd.