Jongen praat alleen over sex.

… deze topic kan verwijderd worden…

volgens mij istie of oversext. of op seks uit

Uhm een jongen die het alleen maar over seks heeft is zowiezo al fout. En 9 van de 10x zijn ze ook alleen op seks uit. Dus ik zou het contact gewoon verbreken.

Ik snap dat ie dan kortaf doet, als je afspreekt OF kom je OF bel je af.
Niks van je laten horen is taboe vind ik.

Eh, zeg er wat van? (Dat ie alleen maar over sex praat)
En ik denk dat hij een player is. Als hij je echt leuk vond, had hij het kut gevonden dat je niet kwam maar daarna wel weer normaal gedaan.

ik weet het niet maar als ie alleen daar over praat is het volgens mij niet zoo een leuke jongen

telkens als ik bel… is zijn telefoon aan maar hij neemt niet op… ook zo iets hij heeft nooooooooooiit btg… yeah right…

heey
zon jonge ken ik ook
heet hij pascal en woont hij in veenendaal?
dan gewoon verwijder heb ik ook gedaan

Ik snap hem heel erg goed zelfs.
Deze kerol wil je alleen daarvoor…
Zo’n types noemen iedereen schat, praten vaak met emoticons als: (K), (L) en :blush: en ze krijgen idd van een aantal meiden aandacht terug via profielsites als hyves. (krabbels zei jij net)

Dat van een afspraak afzeggen, zo zouden meer mensen reageren. Het is nou eenmaal niet netjes om dat te doen. Maar goed, ik kan je volledig begrijpen, ik ben ook altijd dood na mijn werkdagen, dus dat vind ik dat hij je moet vergeven
maar is het wel zo verstandig om zo’n figuur te gaan meeten?

Heb ik ook wel eens gehad, maar ik heb hem gewoon geblokt. Verder geen contact. Een jongen die je alleen voor de sex wil is het niet waard om leuk gevonden te worden

Inderdaad, blokkeren. Maar niets van je laten horen is ook niet leuk.

nee deze woont in maastricht…
ik zei pas tegen hem ik heb je gemist(had hem paar dagen niet gesproken ) na dat afspraakje dan he en hij zo waarom? ik zo gewwooon vind het nu best jammer dat ik je niet heb gezien… hij zo wordt je daar geil van? ik zo woooww wat denk je wel niet dat ik voor meisje ben… hij zo nee geowwn is een vraag… ik zo je hebt ene verkeerd beeld van mij… hij zo nee hoor… nee daar wordt je wijs uit…

oke
gewoon verwijdere
geen hand vol jongens maar een land vol jongens!

veel meisjes en sextalk…
klinkt niet goed, ofwel?

neej, maar daarvoor heb ik jullie advies nodig!

Meid geen handvol maar een landvol leuke krels :stuck_out_tongue: gewoon dumpen die hap!! hoe sneller je er van af bent :wink:

gewoon links laten liggen
je zegt zelf dat hij het alleen maar over seks heeft
dus wat heb je dan aan hem?
en daarbij is het wel onbeschoft van je dat je niet af hebt gebeld ofzo…