Jongen ouder dan meisje

Hoort het zo te zijn dat de jongen ouder is dan het meisje
of kan dit ook omgekeerd?
Offf, wat denken jullie daarvan?

Mij maakt het eigenlijk niks uit. Het draait voor mij niet echt alleen om de leeftijd.

Mijn vriend is zelf 10 maanden jonger.
dus ik vind dat geen verschil maken.

maar naar mijn mening vind ik dat ze of even oud of ouder moeten zijn.

ik heb 8 maanden relatie met een jongen gehad die 17 sept. 17 wordt en ik word 1 dec. 18 jaar ging allemaal goed :slightly_smiling_face:

Maakt niks uit.

maakt niks uit, maar bij mij was mn vriendje altijd ouder dan ik.

mijn vriend is anderhalf jaar jonger dan ik en ik heb er geen last van hoor
oke hij gedraagt zich wel ouder dan zn leeftijd maargoed

ik denk niet dat dat veel uitmaakt!

het hoeft helemaal niet, het is alleen vaak zo omdat meisjes sneller volwassen zijn en omdat mannen vrouwen met een jeugdige uitstraling verkiezen^^

Sorry maar als wij zeggen een jongen moet absoluut ouder moet zijn dan het meisje, wil je dan alleen een vriendje dat ouder dan je is ofzo?

Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Maar het gaat toch erom dat je gelukkig met hem bent en niet hoe oud of jong die is…

ik vind dat het beiden kan.
oke behalve wanneer het meisje 18 is en de jongen 35 of het meisje 18 en de jongen 10 maar goed als je dan echt echt gelukkig ben hou ik je ook niet tegen x)

Het maakt niks uit , ookal heb ik ergens wel liever dat mn vriendje ouder is dan ik.

maakt niks uit vind ik… als je maar gelukkig bent met elkaar

Ja inderdaad.
Een jongere jongen (of een jongen van mijn leeftijd (14 jaar) is vaak (Altijd) nog zo kind. Terwijl ik al redelijk volwassen ben.

Dus dat heb ik even liever niet.

Ik val zowiezo altijd op jongens die jonger zijn, best vervelend omdat die idd nogal kinderachtig kunnen zijn ;p
Voor mij maakt het dus alleszins niet uit (:

mij maakt het eigenlijk niet uit als hij jonger is :astonished: ook al zijn ze dan misschien nog een beetje kinderachtig ik ben zelf nou ook niet bepaald volwassen ofso xD

maakt niets uit toch?!

Heb hetzelfde probleeem,(a)

Ik ben er achter gekomen dat ik op jongere jongens van :stuck_out_tongue:
De gene die ik echt leuk vind zijn allemaal jonger dan mij.
Ach als het 2 jaar scheelt of 1 jaar maakt voor mij niet zo veel uit maar een groter verschil dan 2 hoeft van mij niet.
Tenzij hij zoo leuk is en al vrij volwassen is vind ik het goed, maar hoe jonger hoe onvolwassen ze zich gedragen

Mijn huidige vriend is 5 maanden jonger dan ik, leeftijd speelt geen rol voor mij.
Sja, sommigen vinden het raar dat ik 17 ben, en hij 16. Not my problem. :pensive: