Hoii, ik ben nieuw hier maar ik heb een account aangemaakt zodat ik dit even kwijt kon.
Ik heb een jongen op Snap toegevoegd en hij mij ook. Hij zit bij mij op school en hebben op de dinsdag samen les. Mijn vriendinnen weten dat ik hem leuk vind. Een keer ging mijn vriendin vertellen expres hardop: HE DAAR IS JE CRUUUUUSH. Dat vond ik wel hard maar t was opzich wel grappig, hij miest tenminste glimlachen. Hij keek ook nog eventjes naar mij en hadden we oogcontact. Mijn vriendin had trouwens zelf nog gezegd dat hij naar mij keek. Zijn vriend plaagt mij ook hele tijd over hem. Gisteren kwam hij en zei dat ( D) achter die deur stond maar hij durfde niet tevoorschijn te komen. Maar er is 1 probleempje. Een paar weken geleden had ik gehoord dat hij een ander meisje van mijn klas leuk vond. Maar ik had daar al een tijdje niet meer van gehoord dus ik dacht : schijt (sorry) hebben en hem toevoegen op snap! Soms pakt mijn vriendin ook mijn telefoon af en had ze hem ‘hallo’ gestuurd en ik had gezegd dat ze dat niet moest doen en ze had sorry gezegd dus dat is klaar. Maar daarna had ik tegen hem gezegd dat dat mijn vriendin was en toen reageerde hij droog: oke. Ten eerste wat kan ik doen om hem op Snap te fixen?( sorry ik wist geen ander woord haha).
Nog bedankt dat je zover kon lezen!