Jongen op snap toegevoegd en is een beetje awkard aan de hand必

Hoii, ik ben nieuw hier maar ik heb een account aangemaakt zodat ik dit even kwijt kon.

Ik heb een jongen op Snap toegevoegd en hij mij ook. Hij zit bij mij op school en hebben op de dinsdag samen les. Mijn vriendinnen weten dat ik hem leuk vind. Een keer ging mijn vriendin vertellen expres hardop: HE DAAR IS JE CRUUUUUSH. Dat vond ik wel hard maar t was opzich wel grappig, hij miest tenminste glimlachen. Hij keek ook nog eventjes naar mij en hadden we oogcontact. Mijn vriendin had trouwens zelf nog gezegd dat hij naar mij keek. Zijn vriend plaagt mij ook hele tijd over hem. Gisteren kwam hij en zei dat ( D) achter die deur stond maar hij durfde niet tevoorschijn te komen. Maar er is 1 probleempje. Een paar weken geleden had ik gehoord dat hij een ander meisje van mijn klas leuk vond. Maar ik had daar al een tijdje niet meer van gehoord dus ik dacht : schijt (sorry) hebben en hem toevoegen op snap! Soms pakt mijn vriendin ook mijn telefoon af en had ze hem hallo gestuurd en ik had gezegd dat ze dat niet moest doen en ze had sorry gezegd dus dat is klaar. Maar daarna had ik tegen hem gezegd dat dat mijn vriendin was en toen reageerde hij droog: oke. Ten eerste wat kan ik doen om hem op Snap te fixen?( sorry ik wist geen ander woord haha).
Nog bedankt dat je zover kon lezen!

hoiii, hmm jaa ingewikkeld. Werd er gezegd dat hij een ander meisje leuk vond voor of na dat hij erachter kwam dat je een crush op hem hebt? Ik zou gewoon op school een beetje hints proberen te geven en misschien op snap een mooie foto maken en dan perongeluk naar hem sturen. Ik vind nu zelf ook een jongen leuk maar die zit in een heartbreak waardoor hij dus nog niet over haar heen is好u begint ie mij steeds meer leuk te vinden dus ik zou vooral de hoop niet opgeven :)))

Hij weet dat ik hem leuk voordat ik wist dat hij iemand anders leuk vind.

oohh hmm dan zou ik gewoon even afwachten hoe het loopt als ze nog geen relatie hebben kan t nog alle kanten op

Ja zij had wel tegen mij gezegd dat ze hem niet leuk vond. En nu hoor ik niets meer over hun dus daarom zit ik te twijfelen hoe ik het moet aanpakken.

Vraag hem op date: zegt hij nee dan kan je verder. Zegt hij ja dan kan je dat andere meisje loslaten, want dan kiest hij voor jou.

Wat betreft jouw vriendin: geef duidelijk aan dat je het niet oke vind als zij dit soort dingen doet, want ze gaat eigenlijk over je grenzen heen. Ze mag best weten dat zoiets niet chill is.

Ik ben trouwens 26 (zelf ook verbaasd dat ik nog op girlscene zit haha) dus ik weet waar ik het over heb: echt!

Tsja, dat gaat nu wel moeilijk denk ik. Wij allebei zitten nog in de eerste en ik heb nog nooit met iemand gehad. Dus ik vind dat nig wel erg spannend. Maar hoe zorg ik ervoor dat hij mij meer ziet staan? Klinkt wel beetje gemeen ofzo maar toch.

ik denk als zij hem al heeft verteld dat ze hem niet leuk vind hij wel over haar heen komt snel. Dus ik zou gewoon blijven proberen en misschien een gesprek proberen te starten

Nog super bedankt! Hij heeft gezegd via app dat hij mij niet leuk vind, dus ik laat hem met rust zegmaar. Maar toch bedankt voor het advies!

ohhh wel heel erg jammer maar wel fijn dat je het nu weet dan! want ja dan kan je nu gewoon weer verder natuurlijkk :)) wel stom dat hij het via app zei

Ja ik heb het contact al verbreekt en ga gewoon verder, wel zo fijn dat het nu vakantie dan kan ik hem 2 weken of misschien langer door corona niet meer zien en dan is het ook makkelijker om niet zo vaak aan hem te denken.