Jongen op school

Sinds een tijdje heb ik contact met een jongen, waarvan ik al een tijdje van dacht van, dat is een leuke jongen. Maar ik kende hem verder niet. Nu ben ik via wederzijdse vrienden met hem in contact gekomen en hij is inderdaad erg leuk! Ik spreek hem nu ook wel vaker, gewoon even een hoi ofzo, maar zijn ook al een paar keer samengefietst, maar daar was dan steeds een vriend van hem bij.

Maar nu is mijn probleem een beetje, ik heb zijn nummer niet, ik ben viavia aan zijn msn gekomen, maar nu weet ik dus niet of ik hem toe moet voegen. Hij is geen actieve hyver en reageert nooit op krabbels, niet van mij, maar ook niet van anderen.

Heeft iemand een idee hoe ik verder met hem in contact kan komen, aangezien het nu vakantie is?:slightly_smiling_face:

Oke, dit verhaal stond er eerst, maar er zijn al heel wat dingen veranderd.

Jullie zullen nu wel denken, weer zo’n meisje dat in contact wil komen met een jongen die ze niet zo goed kent, maar dat is niet meer zo, ik spreek hem nu wel eens, dus het is niet zo dat ik hem niet ken…

Ik heb dus vorige week een jongen leren kennen op school, via een jongen die ik al een tijdje kennen. Dat was in een tussenuur, en we hebben toen een erg gezellig uurtje gehad met wat vrienden en vriendinnen. Daarna heb ik hem niet meer alleen gesproken, maar nog wel met wat vrienden erbij. Maar, het is wel echt een hele leuke jongen.
Ik vraag me nu alleen af hoe ik met hem in contact kan komen. Ik heb hem toegevoegd op hyves, maar hij is niet zo actief volgens mij. Ook heeft hij me nog niet geaccepteerd. Ik zou ook niet weten wat ik zou kunnen krabbelen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat ik nu niet heel hopeloos over kom.

Heb je z’n msn? Vraag daar anders om in een krabbel? Of stuur een privé bericht!

Nee, ik heb z’n msn niet, maar ik heb hem net toegevoegd op hyves, dus ik moet nog even wachten totdat ik geaccepteerd wordt. En dan nog, is het niet raar om meteen om zijn msn te vragen? Dan moet er toch eerst een gesprekje ontstaan?

Nee joh, wat kan jou het toch schelen? Sommige mensen voegen mij op msn toe terwijl ze nog nooit tegen me hebben gepraat. Als ze daarna btw nog niks zeggen verwijder ik ze.
Gewoon vragen; als je het niet waagt, krijg je ook sowieso niks.

Yes, hij was erg snel met accepteren! Misschien een goed teken? Of haal ik me nu te veel in mijn hoofd?
En wat zou ik hem kunnen krabbelen?:slightly_smiling_face:

msn vind ik altijd makkelijker praten dan hyves, dus als je via hyves zijn msn adres vraagt, kom je vast wel op een leuk gesprek !

vraag of hij je nog kent, en dan kan je een beetje een gesprek beginnen & dan vraag je wat is je msn? want dat praat handiger.

Nouja, ik heb hem gisteren ook weer even gesproken, maar ik spreek hem nooit alleen, altijd met wat vrienden van hem erbij. Dus hij zal me nog wel kennen.
Maar ik weet niet wat ik hem moet krabbelen en of ik dat überhaupt wel durf…

En wat moet ik zeggen als ik hem op school tegen kom?

Hij vind het echt niet raar als je zijn msn vraagt denk ik.
Want jij denkt er heel erg over na, maar hij waarschijnlijk niet :grinning:
Ik zou gewoon doen zoals je ook tegen mensen doet die je niet leuk vind, dan kom je spontaner over en bedenk je niet alles van tevoren.
Het is vast even eng, maar het lukt je wel :grin:
Heel veel succes! XX

Bedankt voor je reactie! Maar het probleem is, ik heb nog nooit iemand zo via hyves naar zijn msn gevraagd. Ik zou ook niet weten wat ik hem moet krabbelen.

Wel heb ik hem vandaag weer even gesproken!:slight_smile: Echt super fijn en hij is zo schattig en leuk!

je kunt makkelijk zijn msn vragen hoor :slightly_smiling_face: is echt totaal niet raar
jongens denken namelijk niet overal meteen iets achter zoals meisjes wel doen xD

misschien kun je eerst krabbelen:
hee
leuk dat je me accepteert
alles goed?
leuke dag gehad/hoe was school/blabla
xx

en als hij dan antwoord daar weer op antwoorden: okee blabla misschien is op msn praten handiger wat is je msn?
zoiets

Oh ik kan me echt supergoed voorstellen dat je dat raar vind hoor, maar ik denk dat als je hem eenmaal op msn hebt, je er geen spijt van hebt :grinning:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het afloopt, hou je me wel een beetje op de hoogste?
Heel veel succes!XX

Bedankt voor alle reacties.

Jij hebt wel gelijk, als ik hem op msn heb, dan ben ik echt heel blij, maar ik ben best wel een watje!
Verder vind ik ook een beetje raar om in een krabbel om zijn msn te vragen, omdat iedereen natuurlijk je krabbels kan lezen, maar in een privébericht vind ik ook zo raar, waarom stuur je een privébericht zou ik zeggen.
Verder verwijdert hij al zijn krabbels, en ik zie echt nooit een krabbel staan. Dus of hij is niet echt actief, of hij krabbelt nooit.
Wat wel fijn is, is dat ik ook wel goed kan vinden met een paar vrienden van hem, dus dat ik zo misschien een beetje met hem in contact kan komen.

Dit is echt de eerste keer dat ik een jongen leuk vindt en het gevoel heb dat het misschien wel iets zou kunnen worden! Maar ik weet gewoon niet hoe ik het aan moet pakken.

Hahah okee, ik heb dus echt PRECIES hetzelfde, alleen ik heb z’n msn wel, via hyves :grinning:
Alleen zijn msn stond in z’n profiel, misschien kun je daar kijken, want het staat er best vaak bij mensen.
Ik heb trouwens geen reactie gehad als waarom voeg je me toe ofzo, dus ik denk dat hij het niet heel raar vond ofzo. Op school zien we elkaar ook best vaak
& we praten wel op msn enzo, maar in het echt krijg ik er geneens een hoi uit, ik kan zo kwaad worden op mezelf :grin:

Okee, genoeg over mezelf. Ik zou het echt gewoon proberen, mij lukte het ook ;p

XXXXXX

Dat is het jammere! Ik had al gekeken, maar hij heeft zijn msn niet op zijn profiel staan. Hij is niet zo actief geloof ik.:wink:

Wat ik me wel ineens bedenk is dat ik maandag een uurtje gym met hem heb!:slight_smile:

Oooh, dan wordt het dan wel een beetje actie tijd :'D
Ik weet niet of jullie dat ook doen, maar wij gaan altijd softballen met schoolgym :nauseated_face:
maar, als je dan bij hem in het team zit zou dat natuurlijk wel leuk zijn (:
XXXXX
p.s. ik reageer hier volgens mij een beetje te veel XD

Mijn gymles met hem zit er alweer op. Helaas heeft hij niet meegedaan, maar zat hij aan de kant. Ik had dus in ieder geval goed uitzicht, want hij zat schuintegenover me, aan de andere kant van het buitengymveld. Maar nu had ik wel het gevoel dat hij ook steeds naar mij zat te kijken, het kan aan mij liggen, maar het voelde wel goed!

Nu weet ik alleen niet meer wat ik moet doen.
Ik heb morgen één uurtje les met hem, en als het goed is aanstaande woensdag weer een tussenuur. Maar hoe moet ik nu verder?

Yes, ik ben uiteindelijk achter zijn msn gekomen, maar wat vinden jullie? Toevoegen of niet?

Ik ben zo bang voor zijn reactie en die van zijn vrienden. Want het is toch best raar om iemand zo maar ineens op msn toe te voegen?

Ik zou gewoon nog even wachten met toevoegen… En trouwens… een prive bericht op hyves is wel spannender dan msn :slightly_smiling_face: haha… Dus ik zou zeggen : stuur hem eerst een prive bericht op hyves.
En misschien kun je een keer met ze allen (jouw vriendinnen en zijn vrienden ofzo) wat afspreken?