Jongen op school

Hoi allemaal ik heb even een vraag.
Pas zag ik een jongen van mijn school naar me kijken en in die week nog een paar keer, ik vond dit best awkward want al keek ik terug bleef hij kijken. Ik heb hem toen een vriendsschap verzoek gestuurd op instagram en die accepteerde hij en hij stuurde er een terug. Toen ging hij 2 random foto’s liken, één was al een paar maanden oud. En op school kijkt hij nog steeds heel de tijd, maar we zeggen geen ‘hoi’ ofzo.
Ik zag hem eerst nooit op het plein en nu zien mijn vriendin en ik hem oppeens heel vaak. (Eerst heb ik naar hem gekeken of ik hem zag zonder wat tegen mijn vriendin te zeggen en in die week zag ik hem nooit). Nu zien we hem heel vaak en dan blijft hij kijken en het is echt niet subtiel.
Nu is mijn vraag wat moet ik hiermee?
-Focus ik me er te veel op en lijkt het alsof hij heel de tijd kijkt omdat ik hem in de gaten houd.

• Is dit gewoon normaal en moet ik me er niet druk over maken?
  • Moet ik een keer ‘hoi’ zeggen.
  • Een instadirect sturen?
    Anyway, is dit herkenbaar voor iemand, hoe ga jij er dan mee om?
    Al heb je tips, ideën of iets anders, graag :slightly_smiling_face:

Liefs Pip

Ik zou die vraag niet voor je kunnen beantwoorden…

Als hij je foto liked op insta, is dat echt een pluspunt (ervan uitgaande dat je hem leuk vindt). Nu weet je zeker dat hij je kent :slightly_smiling_face: Ik zou dus gewoon hem groeten in het echt. Te beginnen met hoi.

Begin met glimlachen naar hem dan groet hij jou vanzelf wel en als hij dat niet doet moet jij dat doen, dat vindt hij ook leuk! x

Ik heb dit dus ook,
Een jongen blijft de hele tijd kijken, ik kijk meestal ook wel terug maar ik durf niet altijd op de een of de andere manier. Hij is nog super leuk ook, mischien dat ik daarom een beetje verlegen wordt?! Ik wil hem wel toevoegen op instagram of facebook maar durf niet? Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij weet wie ik ben maar ik vraag me af wat hij precies wil. Hij zegt nooit iets tegen me maar hij blijft me altijd alleen aankijken als we elkaar zien.

Gewoon een keer hoi zeggen als 'ie langsloopt & oogcontact maakt!
Misschien weet hij ook niet zo goed wat 'ie moet doen en zegt hij daarom niks.

En, met hoi zeggen kun je nooit verkeerd, want er is niks raars aan :slightly_smiling_face: