Jongen op school

Oke help, ik ben nu aan mn opleiding begonnen en er zit zo’n mooie jongen bij mij op school… en ik heb al vaker met hem gepraat als we buiten zaten een sigaret te roken, maar dat is meestal gewoon beetje onzin.
Alleen die jongen begin ik gewoon echt leuk te vinden maar ik weet ingodsnaam niet hoe ik hem bijvoorbeeld kan aanspreken op app om een gesprek te starten, want ik ben bang dat ik te kinderachtig voor hem ben ofzo, hij is 21 en ik ben bijna 17… Wil iemand me misschien raad geven wat ik het beste kan zeggen :see_no_evil:

Je moet ten eerste niet denken dat je te kinderachtig voor hem bent. Je mag er zijn! Je bent oud genoeg om een relatie aan te gaan en verliefd te worden, en wie weet werkt het wel heel goed tussen jullie. Je moet er gewoon in geloven dat je het kan! Ik heb echt geleerd dat je niet zo moeilijk hoeft te doen over een jongen aanspreken. Vraag gewoon hoe hij de studie vindt. Als het een typische meisjesstudie is, kan je aan hem vragen hoe hij het beleeft als jongen. Je kan ook vragen waarom hij 21 is en nu pas de studie begint. Misschien heeft ie hier iets voor gedaan? Succes!

Daar heb ik het inderdaad al met hem een keer over gehad, want hij zat eerst het eerste jaar bij mij en is toen verplaatst naar versneld traject, ik doe verpleegkunde en hij dus ook dus dat is wel een soort van meisjestudie ja… alleen het is gewoon dat ik denk dat ik stom overkom als ik begin opeens alweer over de studie hahaha, maar toch bedankt x